osobní značka

5 tipů, jak být šéfem ještě před tím, než vás povýší

Už jste na řadovém místě v týmu dlouho a pomýšlíte na vedoucí funkci? V tom případě buďte aktivní a zkuste své vůdčí schopnosti prokázat i na stávající pozici. Jednak si vyzkoušíte, jaké to je řídit práci ostatních, jednak na sebe upozorníte a spíše se tak dočkáte povýšení. Navíc se vám tato zkušenost hodí i při … číst více

Jan Laibl: Skutečným šéfem obchodníka je jeho diář

„Každý z nás denně prodává. Své myšlenky, vize, názory. I ten, kdo tvrdí, že by v životě neprodával, v daném okamžiku prodává – své argumenty pro to, že by neprodával,“ říká Jan Laibl, lektor obchodního myšlení. Obchodní myšlení se hodí i při hledání nové práce. I na pohovoru se totiž musíte správně „prodat.“ ↑ Jan Laibl: Obchod je … číst více

Seriál Buďte značka (6. díl): Jak chytře využít sociální sítě

Náš seriál o osobní značce se s vámi loučí dílem o sociálních sítích. Téměř všichni zaměstnavatelé dnes dělají takzvaný bacground check, kdy se o nadějném kandidátovi snaží zjistit co nejvíce. Pátrají na Googlu nebo sociálních sítích. Jak se na nich chovat, abyste o sobě šířili obraz, za jaký se nemusíte stydět? « 2 minuty čtení … číst více

Seriál Buďte značka (5. díl): Zaujměte neotřelou vizitkou

Úspěch v práci či byznysu můžete získat i díky neotřelé vizitce. Jaká „kartička“ zaujme, co na ní má být a co naopak není potřeba? Každému, kdo si vizitku přečte, by mělo být hned jasné, proč volat právě vám. « 2 minuty čtení » 1. Jméno, pozice, logo. Co dál? Jméno. Základní údaj, který nikdy nesmí … číst více

Seriál Buďte značka (4. díl). Jak zní váš příběh?

Zajímaví lidé přitahují pozornost jako magnet. Často se o to nijak zvlášť nesnaží. Stačí, že dělají, co je baví a umějí se o své zážitky podělit. Zajímavý příběh máte i vy, tvoří jej tisíce drobných střípků. Je jen na vás, jakou příhodu, zážitek nebo záměr se rozhodnete s ostatními sdílet jako otvírák small talku na … číst více

Seriál Buďte značka (3. díl). Tipy pro skvělý osobní web

Rozhodli jste se, že si založíte osobní webovou stránku. Přemýšlíte, na jaké doméně poběží, jakou šablonu použijete a s jakými sociálními sítěmi ji propojíte. Než se do toho pustíte naplno, pořádně si to ještě rozmyslete. « 2 minuty čtení » 1.  Proč vlastně? Začněte s proč, radí Simon Sinek, jehož přednáška se řadí mezi tři … číst více

Seriál Buďte značka (2. díl). Jak vás vidí ostatní?

Čeká vás pohovor, toužíte po povýšení nebo prostě chcete, aby vás lidé brali víc vážně? Začněte o sobě přemýšlet jako o značce. S tím, jak si ji vybudovat, vám pomůže nový seriál článků na Jobs.cz. « 2 minuty čtení » Nastražte uši V čem jste dobří, už víte. Jak vás ale vnímají druzí? Osobní značka … číst více

Seriál Buďte značka (1. díl): Zjistěte, co umíte nejlépe

Čeká vás pohovor, toužíte po povýšení nebo prostě chcete, aby vás lidé brali víc vážně? Začněte o sobě přemýšlet jako o značce. S tím, jak si ji vybudovat, vám pomůže nový seriál článků na Jobs.cz. « 2 minuty čtení » Vysypte to z rukávu Rozhodli jste se dát o sobě v profesním světě vědět? Začněte … číst více