Váš názor to změní! Řekněte nám, jak firmy odpovídají

Zažili jste, že jste někam poslali životopis, ale firma to přešla mlčením? Nebo jste nejpozději do 14 dnů dostali odpověď? Ať tak nebo tak, podělte se o své zkušenosti a ohodnoťte, jak firmy (ne)odpovídají. Čím více firem ohodnotíte, tím spíše rozpoznáme, která je férová.

Do 2 týdnů odpoví

U vybraných inzerátů na Jobs.cz visí označení „Do 2 týdnů odpoví“. Dostávají ho od nás firmy, o kterých spolehlivě víme, že do 14 dnů odpoví alespoň na 80 % životopisů.

Teď můžete kartami zamíchat i vy. Ohodnoťte společnosti podle toho, jak odpovídají. Váš hlas je důležitý a může hodně změnit!

Víme, že kvůli označení „Do 2 týdnů odpoví“ se personalisté začali více zajímat, jak na tom jejich firma je. Někteří z nich se už rozhodli, že musí svůj přístup změnit.

Jak hodnotit

Chtěli jsme, aby hodnocení bylo co nejsnazší. Zabere vám tedy jen jedno kliknutí a můžete ho odbavit rychle i z mobilu.

  • V historii vašich odpovědí na Jobs.cz uvidíte všechny nabídky, na které jste v poslední době odpověděli. Zaškrtněte, v jaké fázi to nyní je. Vzali vás? Ještě jednáte? Nebo se dosud neozvali?

Screen Shot 2017-11-30 at 17.51.50

  • Také se vám připomeneme e-mailem. Dva týdny po vaší odpovědi na nabídku  pošleme e-mail a zeptáme se, jestli se tato firma ozvala, nebo ne. Hodnocení zabere jen jeden klik přímo z e-mailu.

Proč to vlastně děláme?

Protože nám spousta z vás říkala, že vám vadí, když se firmy neozývají. Na základě toho jsme si zadali průzkum a zjistili, že 68 % lidí zažilo, že jim firmy nic neposlaly.

Proto pojďte právě teď ohodnotit firmy, kterým jste poslali životopis: ať vidí, že vám to není jedno. » Jdu hodnotit

Jobs.cz

Další články k tématu

Tipy, jak si za pár minut vylepšíte životopis

Věnujte svému CV pár minut a aktualizujte si ty nejdůležitější pasáže. Na zajímavou nabídku pak můžete odpovědět hned. Máme konkrétní tipy, co oprášit, aby životopis zaujal. Dobrá fotka Díky fotce působí životopis sympatičtěji a personalisté si ho lépe zapamatují. Portrét by však měl být aktuální. Až dorazíte na pohovor, mělo by být jasné, že tváří … číst více

CV je reklama, servírovaná vybíravému zákazníkovi

Životopis o vás má vypovědět co nejvíce relevantních informací v co nejkratším čase. Má přimět konkrétního zaměstnavatele, aby vás pozval na pohovor. A protože ty relevantní informace a konkrétní zaměstnavatel budou u každé pozice jiné, i vaše CV musí být pokaždé jiné, psané na míru. Přečtěte si, jak se s psaním životopisu popasovat. Forma je … číst více

Co umíte vy, neumí každý. Prodejte to v CV

Když přijde na to, abyste v životopise popsali své pozitivní vlastnosti, najednou nevíte, co napsat. Napadají vás jen klišé typu „jsem komunikativní, flexibilní a rád pracuji samostatně i v týmu“. Jak tuhle pasáž v CV podat, aby si personalista či manažer dokázali představit, jací jste? A vůbec, jak mluvit o svých pozitivech? Jste unikátní. Ale vážně Abyste … číst více

10 otázek, které by vás mohly zaskočit. Připravte se na ně

Jak jste řešili komunikaci s naštvaným klientem? Co jste udělali, když vám kolega nedodal slíbené podklady? I takové otázky mohou na pohovoru zaznít. Personalisty zajímá, jak jste řešili konkrétní situace, včetně těch vypjatých. Udělají si obrázek o vašem typickém způsobu jednání a uvažování. Povězte, jak to tehdy bylo Těmto otázkám se říká behaviorální, protože zjišťují konkrétní … číst více