Ať už jste zaměstnanec nebo podnikáte, nejspíš dokážete vyjmenovat hned několik rutinních činností, které byste s radostí přehodili na někoho jiného. Tímto pomocníkem může být klidně někdo sedící stovky kilometrů daleko. Neboli virtuální asistent.

Čas na důležitější věci
Stačí, když umí pracovat s počítačem, vyhledávat na internetu a dá se s ním jednoduše domluvit na tom, co a kdy potřebujete mít hotovo. „Proč platit virtuálním asistentům, když mohu tuto práci udělat rychleji a lépe? Protože cílem je mít čas věnovat se důležitějším a lepším věcem,“ říká Tim Ferris, autor bestselleru Čtyřhodinový pracovní týden.
V Česku virtuální asistenty a outsourcing propaguje podnikatel a poradce Filip Dřímalka. Na Slovensku se témuž věnuje Andrej Mikula, autor nejčtenějšího slovenského blogu o time managementu.
Poslechněte si zkušenosti Filipa Dřímalky a Andreje Mikuly zdarma na webináři, který proběhne v úterý 28. ledna 2014 od 13 hodin. Přednášku můžete sledovat z pohodlí svého počítače. Přihlaste se zde (pro registrované pak bude k dispozici i záznam).
Co se na bezplatném webináři dozvíte?
- Pro jaké činnosti se hodí služby virtuálních asistentů
- Jak si najít a vybrat tu správnou/toho správného
- Jak zadávat a kontrolovat práci
- Tipy pro efektivní komunikaci a úsporu času
Webinář pořádá služba Easytask.cz
Jobs.cz