Firma, kde se vedení zajímá o své zaměstnance, kde má každý přístup ke vzdělávání a možnost růstu podle svých skutečných schopností. Takový je Electro World dle slov svého zaměstnance Marka Grima. Jaké lidi si firma vybírá a co novým zaměstnancům nabízí?
Marek Grim má 25 let zkušeností s vedením různých prodejen, nyní pracuje pro Electro World: „Líbí se mi, že vedení skutečně záleží na spokojenosti zaměstnanců. Zajímají nás problémy a ty se pak opravdu řeší. A řešení je ve prospěch zaměstnanců. U mých předchozích zaměstnavatelů to rozhodně nebylo běžné,” popisuje.

↑ V Electro Worldu vás podpoří, pokud chcete kariérně vyrůst.
Prodejci nemají mzdový strop
Marek Grim nedávno otevíral novou pobočku v Brně a hledal pro ni nové zaměstnance. „Ze začátku jsme měli trochu problém se zájemci, ale pak se přihlásilo překvapivě dost lidí a nyní už máme plný stav. Největší zájem bývá o pozici prodejce, protože ti mají motivační složku platu, která nemá strop. Takže ti dobří si mohou vydělat opravdu hodně.”
Kromě prodejců ovšem Electro World pravidelně hledá také skladníky a zaměstnance za pokladnu nebo do reklamačního oddělení.
Společnost Electro World nabírá po celé ČR. » Podívejte se na pozice
Možnost vzdělávání mají všichni
Každý zaměstnanec dostane po nástupu heslo do interního vzdělávacího systému, kde má k dispozici všechny kurzy. Takže i skladník se může učit prodejní techniky. Studovat mohou zaměstnanci doma, ale i v práci – kdo má zájem o sebevzdělávání a touží se vyšvihnout na vyšší pozice, firma ho v tom podpoří.
„A nejsou to žádné plané sliby. Já sám mám teď v týmu tři manažery, kteří vzešli z prodejců. Rozjeli novou pobočku, vše skvěle zorganizovali… Důležitý je přístup a když na sobě člověk zapracuje, v Electro World dostane férovou šanci,” potvrzuje Marek Grim.
Na „výlety” do továren špičkové elektroniky
Práci v Electro World určitě ocení zejména milovníci moderní techniky a elektroniky. Firma jejich zájem dál rozvíjí pravidelnými výlety přímo do továren nebo přednáškami od personálu těchto firem. Apple, Sony, Samsung, Panasonic…
„Příští měsíc jedeme na dvoudenní zájezd do polské továrny LG. Bývá to velmi zajímavé, takže taková odměna pro ty nejlepší,” vysvětluje Marek Grim, jak vybírají lidi, kteří se zájezdu zúčastní.

↑ Zaměstnanci jezdí na „výlety” do továren společností Apple, Sony nebo Panasonic.
A co zaměstnanecké slevy?
Milovníky techniky samozřejmě bude zajímat, jestli jako zaměstnanci mohou získat nějakou slevu na prodávané zboží. Nebudou zklamáni!
„Sleva bývá různá, u některého zboží to může být až 50 %. Záleží na zboží,” osvětluje Marek Grim další příjemný aspekt práce v Electro World.
Nelpíme na praxi, důležitý je zájem
Výběrové řízení bývá většinou standardní, dvoukolové. Pouze výjimečně bývá pohovorů více, než vám sdělí, zda vás berou. Součástí mohou být i otázky ohledně prodávaného sortimentu, ať už z oblasti bílé techniky, IT nebo telekomunikačních technologií.
„Stačí položit pár obecných otázek, abychom věděli, jak dobře se člověk orientuje,” říká Marek Grim. Více o přijímacím řízení a co čeká nováčky v Electro World najdete v článku 4 kroky, které vás dovedou k práci v Electro Worldu.
„Když nemá člověk zkušenosti, ale je komunikativní a má o obor zájem, jsme schopni ho vše naučit. U pohovoru se díváme hlavně na to, jak mluví, jak se dokáže prezentovat… Jestli je to extrovertní typ prodejce nebo spíš někdo tišší, komu bude víc vyhovovat práce ve skladu. Šanci u nás mají všichni,” uzavírá vedoucí brněnské pobočky.
» Aktuálně otevřené pozice v Electro Worldu
(PR článek)