Minule jsme vás zavedli do 11 firem, které se probojovaly do užšího výběru nové soutěže CBRE Zasedačka roku. Tato soutěž si všímá originálně zařízených kanceláří a zasedaček v tuzemských firmách. Dnes vám ukážeme, jak to vypadá ve zbývajících 12 společnostech, které se dostaly na soutěžní shortlist. A kdo vyhraje? To porota oznámí v únoru.
» Tři minuty čtení «

Firmy s nejhezčími kancelářemi
(shortlist soutěže CBRE Zasedačka roku)
- Air Bank
- CEMEX Czech republic
- QED Group
- Česká podnikatelská pojišťovna
- TECHO
- Loosers
- Google Česká republika
- SYMBIO Digital
- AVAST Software – Mobile Divison
- UNIFER
- Seznam.cz
- Alza.cz
- 3M
- CeWe
- Economia
- Elnino parfum
- Havel, Holásek & Partners
- Hub
- IN-SPIRO
- Johnson & Johnson
- OP TIGER
- Philips Česká republika
- Unilever Česká republika
» Fotogalerie prvních 11 firem
12. Alza.cz: pětimetrové živé stromy



Co firma řekla o svých kancelářích: „Nalezení nových kancelářských prostor bylo na pořadu dvou tří let. Nicméně po celou tuto dobu bylo třeba vytvářet nová pracovní místa. Vše probíhalo operativně různým přesouváním zaměstnanců z menších do větších kanceláří. Tento postup ale nebyl už nadále udržitelný. V první fázi jsme vybírali klasické kancelářské prostory, ale vždy nám něco nevyhovovalo a museli bychom něco jak se říká ‚skousnout‘. A tak jsme se rozhodli nastěhovat do staré továrny, kde jsme si mohli vybudovat doslova co jsme chtěli. Srdcem prostoru je AlzaCafé, kavárna lemovaná pětimetrovými živými stromy. Je pouze pro zaměstnance a návštěvy. V prostorách sice máme i 11 jednacích místností, učebnu či kouty pro sezení, avšak brzy jsme zjistili, že nám nejvíce vyhovuje jednat v AlzaCafé, kde si kdykoli můžeme dát čerstvý džus, vynikající kávu nebo zákusek. Z volnočasových aktivit tu máme šipky, kulečník, fotbálek, ping-pong či stůl na poker. Zaměstnanci si mohou také vyšplhat na šestimetrový boulder, zacvičit v malém fitku, zajít si do sauny nebo nabrat síly do solné jeskyně.“
13. 3M: inovační byt BrainLab



Co firma řekla o svých kancelářích: „Co se týče zasedacích místností, máme hned několik možností. Pokud se jedná o standardní meeting, jsou k dispozici zasedací místnosti v našich kancelářích, kde se nachází i pohodlné relax zóny. V případě inovačních workshopů se zákazníky nebo například během našich inspirativních snídaní Brain&Breakfast využíváme prostory inovačního centra. To je nejen velmi variabilní, ale také nabité informacemi o 3M a našich řešeních. Pokud potřebujete být mimo kancelář a dělat něco kreativního, nabízíme náš inovační byt BrainLab, který je kompletně uzpůsoben k navození té správné atmosféry. Máme tam popisovatelné zdi, na stěnách grafiky v podobě pravidel brainstormingu a další vychytávky, jako třeba prostornou terasu a fatboye.“
14. CeWe: jak to tu vypadlo před svátky



Co firma řekla o svých kancelářích: „Snažili jsme se do našeho pracovního prostředí vnést tu pravou vánoční atmosféru a pohodu.“ (firmy posílaly fotky do soutěže krátce před Vánocemi 2014, pozn. red.)
15. Economia: přeměna historického prostoru



Co firma řekla o svých kancelářích: „Economia sídlí v unikátním prostoru, který je mimořádnou adaptací historického prostoru pro účely moderního mediálního domu 21. století. Umožňuje rychlé sdílení informací a usnadňuje komunikaci. Součástí je i relaxační zóna.“
16. Elnino parfum: výhled na Krkonoše



Co firma řekla o svých kancelářích: „Naše zasedací místnost je inspirativní především výhledem, otevřeností, prostorností a přestože je tak vysoko, i svou bezpečností. Na návštěvy i zaměstnance vždy zapůsobí impozantní výhled na Krkonoše na jedné straně a Český ráj na straně druhé. Pokud potřebujeme nápad, tam ‚ve věži‘ inspiraci vždy najdeme.“
17. Havel, Holásek & Partners: nadčasové umění



Co firma řekla o svých kancelářích: „Chtěli jsme, aby prostor byl především chytrý, postavený ne na luxusu a extravaganci drahých materiálů, ale na chytrém, vtipném, moderním řešení, aby měl určitou nadčasovost. Chtěli jsme najít téma, ve kterém se najdeme jako firma i jako lidé, které nás vzájemně propojí i s klienty v tom, co jako firma představujeme: solidnost, chytrost, úroveň. Vybrali jsme si umění, protože je nadčasové, je známkou kulturnosti, úrovně, solidnosti a v neposlední řadě i úspěchu.“
18. Hub: atmosféra a osobní přístup



Co firma řekla o svých kancelářích: „Architektura. Prostor. Světlo. Atmosféra. Variabilita. Vybavení. Dostupnost. To jsou jen některé důvody, proč je Hub unikátní. Za nejdůležitější ale považujeme osobní přístup.“
19. IN-SPIRO: Kouzlo přírodních prvků



Co firma řekla o svých kancelářích: „Coworkingové komunitní centrum IN-SPIRO vzniklo s myšlenkou na nutnost předávání inspirace mezi svými návštěvníky. Centrum jde nejen svým prostorem a vybavením blíže k potřebě vytváření inspirace pro rozvoj a posun jakéhokoliv podniku, ale díky svým členům a jejich zaměření otevírá i prostor pro komunikaci a radost ze sdílení myšlenek, nápadů a poznatků. V centru vzniká atmosféra, která návštěvníka neudrží v zajetých kolejích a donutí ho myslet jinak, kreativněji a tak, jak by sám nikdy nepředpokládal. Interiér byl vytvořen ze vzdušných přírodních a těžkých industriálních prvků zaměřených na ukázání potřeby recyklace. Díky této výbavě centrum poskytuje nádherně stylizované prostory převážně lidem, kteří oceňují možnost práce v prostoru, který jim připomíná přírodu, otevřenost, lehkost a s ní i přísun inspirace.“
20. Johnson & Johnson: inspirativní školící centrum



Co firma řekla o svých kancelářích: „Evropské školící centrum pro oční specialisty vybudované v duchu Education Through Inspiration.“
21. OP TIGER: „zavěšený“ showroom



Co firma řekla o svých kancelářích: „OP TIGER je poměrně mladá firma s majiteli ve středním věku, proto naše pracovní prostředí působí svěže a minimalisticky. Během pár posledních let jsme se dostali na špičku v oboru. Zasedačka, kterou prezentujeme, vystihuje částečně činnost, kterou se zabýváme (sítotiskové šablony pověšené na zdi, textil zakomponovaný v jednacím stole). Nepřehlédnutelný je také showroom textilních produktů posazený na kovových podstavcích s velkými okny s posuvnými dveřmi. Pod tímto objektem je klasický open space se stoly jednotlivých zaměstnanců. Kancelář je z obou stran obklopena výrobou, oboustranné přepažení prostoru je také prosklené.“
22. Philips Česká republika: kanceláře podle úkolů



Co firma řekla o svých kancelářích: „Philips se rozhodl pro Activity Based Workspace Concept (kanceláře uzpůsobené činnostem). Máme tu několik typů prostor a zaměstnanci si mohou sami bez omezení vybrat, kde budou pracovat – podle povahy úkolu, který je zrovna čeká. Cílem bylo vytvořit příjemný prostor, ve kterém se zaměstnanci budou cítit dobře, aby mohli klientům i společnosti přinést vysokou kvalitu práce a efektivitu. Pracovní prostředí navíc podněcuje spolupráci a propojení týmů. Philips velmi rád poskytne inspiraci a dosavadní zkušenosti se svými kancelářemi také jiným firmám. Zrovna tak se i my rádi inspirujeme z jiných zkušeností.“
23. Unilever Česká republika: spousta relaxačních zón



Co firma řekla o svých kancelářích: „Pracovní prostředí je koncipováno klasicky jako open space. Je zde ale kladen důraz i na soukromí a efektivní a příjemné prostředí. Kromě open space a zasedaček v našem prostoru najdete i telefonní budky pro práci v tichu a vyřízení telefonních hovorů. Dále tu máme relax zóny: terasu s lehátky pro odpočinutí a možností pracovat na čerstvém vzduchu, vlastní fitness, cyklistické trenažéry, boxovací pytle, biliár nebo fotbálek, využitelné kdykoliv v průběhu pracovní doby. Využít lze i masáže od profesionálního maséra. Součástí je možnost občerstvení zmrzlinou, čaji nebo kávou kdykoli během dne.“
Jobs.cz