SPGroup a.s.
90 000 – 110 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Skupina SPGroup patří mezi nejvýznamnější finanční skupiny v České republice. Nejvýkonnější část portfolia holdingu tvoří segment volnočasových aktivit, hotelových a veletržních služeb, ve kterých je leaderem trhu v ČR. Do portfolia dále patří podíly v průmyslových podnicích, tj. dominantní výrobce nápojových etiket a flexibilních obalů a obchodník s elektroizolátory, dále ve společnostech zaměřených na finanční i nefinanční služby, ve společnostech zprostředkovávajících prodej nemovitostí či realizující developerské projekty. Zároveň rozjíždíme start-upy, například v oblasti online prodeje a aktuálně intenzívně ve zdravotnictví.
Pracovní nabídka
Dohled nad výkonem společností zaštiťuj oddělení Corporate Governance, které se dále zabývá investicemi (schvalování, dohled nad procesem), strategiemi (včetně aktivního zapojení do M&A); HR (top management včetně motivace), controlling a reporting. Jedná se o komorní tým (ředitel, projektový manažer, datový analytik, energetický expert), který potřebujeme rozšířit o dalšího kolegu / kolegyni na pozici interně nazývanou PROJEKTOVÝ MANAŽER/KA. Dceřiné společnosti řídíme a sledujeme přes celkem dobře propracovaný reportovací systém, ve kterém je ale vzhledem k různorodosti portfolia mnoho individuálních přizpůsobení oboru a specializaci. Reporting a rozpočtování hraje významnou roli ve výkonu akcionářských práv, společnosti řídíme přes měsíční setkání představenstev a občasné účastní na interních poradách vedení.
Vaše role:
Osobní řízení strategických projektů většího i menšího rozsahu a supervize investičních projektů v jednotlivých společnostech skupiny SPGroup. Identifikace růstových příležitostí a synergií napříč holdingem; vyhledávání příležitostí k úspoře nákladů; oponentury rozpočtů, projekty controllingu a interního auditu; hledání slabých míst a příležitostí, přenášení best practice, atd. Cesta k důkladnému seznámení je přes osobní účast na zasedáních představenstev a vybraných interních poradách svěřených společností a na poradách vedení holdingu. Přehled o aktivitách i v ostatních segmentech holdingu (vzájemné zastupování s druhým kolegou na stejné pozici). Kádrová rezerva pro případ dočasného personálního výpadku (pozice GŘ/FŘ). Předchůdce z této pozice již rok úspěšně působí v roli GŘ dceřinky.
Příklady konkrétních úkolů: Vyhledávání a analýza akvizičních příležitostí, zapojení do vyjednávání i celého procesu akvizice. Supervize otevírání nových poboček(dohled harmonogramy, výstavbu/fitouty, rozpočty, marketingem, atd.). Analýza trhu. Kontrola investičních žádanek. Nyní dohled nad přípravou rozpočtů, oponentury plánů.
Hledáme:
Hledáme vynikající ekonomické znalosti, předchozí zkušeností s management consultingem (ideálně big4) a projektovým řízením (přechozí samostatné vedení projektů (hands-on)), nikoli v pouhé supervizi. Proaktivní praktický přístup, důslednost, pečlivost. Asertivní, ale partnerské jednání. Excel na expertní úrovni, PowerBI výhodou + vztah k AI, Trello, atd. Podmínkou VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru a aktivní angličtinu. Vyzrálá osobnost, zdravé sebevědomí, kritické myšlení a probusinesový a praktický přístup.
Nabízíme:
Zázemí silného holdingu, profesionální tým hlavní kanceláře a především velmi zajímavou a různorodou práci. Účast na zajímavých projektech s velkou zodpovědností a přímým dopadem. Vzhledem k velmi širokému portfoliu skupiny nenastane jednotvárnost ani stereotyp. Fixní odměna + roční bonusový systém (standardní až do výše měsíčního platu + toto oddělení je zapojené do motivace na HV svěřených společností).
Role je spojená s výkonem funkce člena představenstva některých ze svěřených společností / s funkcí odpovědného zástupce.
Pozice není vhodná pro interim manažery, hledáme a nabízíme dlouhodobou spolupráci. Může být základem pro kariéru v consultingu nebo rychlým výtahem do top managementu. Z podstaty pracovní náplně a potřeby operativní komunikace a účasti na jednáních a poradách, je vyžadována denní přítomnost v kanceláři/u svěřených firem.
Nástup: dohodou, ideálně leden/únor 2026
Místo výkonu práce: Pacovská 1, Praha 4
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Příspěvek na pracovní oblečení
Stravenky/příspěvek na stravování
Rozjezd zcela nového projektu
Bonusy/prémie
Dovolená 5 týdnů
Příspěvek na dopravu
Notebook
Informace o pozici
SPGroup a.s.
Vysokoškolské / univerzitní
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Ekonomika a podnikové finance, Vrcholový management , Financial Controller, Finanční ředitel/manažer, Project Manager
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky