Teya Czech Republic s.r.o.
80 000 – 100 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Teya je poskytovatel platebních a softwarových služeb se sídlem v Londýně, který podporuje malé, lokální podniky po celé Evropě. Společnost byla založena v roce 2019 a vyvíjíme snadno použitelná, integrovaná řešení, která našim zákazníkům umožňují přijímat platby a zlepšovat výkon jejich podnikání.
V Teya věříme, že malé, lokální podniky jsou životně důležitou součástí našich komunit.
Pracovní nabídka
💡 Hledáš práci, kde nebudeš sedět v kanceláři, ale budeš v akci? Baví tě komunikace, obchod a chceš být součástí rostoucí společnosti?
Super, protože hledáme Business Development Manager – člověka, který pomůže businessu usnadnit jejich platební procesy a přinést jim špičkové fintech řešení.
Co tě čeká?
🔹Rozvoj velkých klientů ve svěřených odvětvích (například - hotelnictví, bary, kluby) včetně account plánu, multi-sale rolloutů a zvyšování podílu Teya na trhu.
🔹Otevírání nových segmentů (například - kantýny, velké trhy, stadiony) - definice value proposition, pilotní spolupráce a partnerské modely.
🔹Propagace a prodej platebních terminálových řešení společnosti Teya novým obchodníkům ve svěřené oblasti a okolí.
🔹 Udržování a rozvíjení vztahů se stávajícími klienty společnosti Teya, nabízení dalších produktů a řešení dle potřeby (cross-sell, upsell).
🔹Provádění obchodně-rozvojových aktivit k identifikaci a oslovování potenciálních klientů.
🔹Spolupráce v rámci týmu na zdokonalování prodejních strategii, zlepšování procesů a sdílení osvědčených postupů.
🔹Sledování a porovnání prodejních výsledků s ostatními týmy společnosti Teya v různých zemí, řízení pipeline a forecast v CRM a pravidelné reportování KPIs.
Co potřebuješ?
✅ Češtinu/slovenštinu a angličtinu na plynulé úrovni (C1) – budeš mluvit nejen s českými klienty, ale i s kolegy ze zahraničí.
✅ Zkušenost s obchodem alespoň 3 roky.
✅ Skvělé komunikační a vyjednávací schopnosti – prostě umět si s lidmi povídat, vysvětlit a přesvědčit.
✅ Nadšení pro obchod a chuť se zlepšovat – zkušenosti s prodejem, práce s klienty, vedení obchodních jednání, plánování, reportování a doručování cílů.
✅ Týmového ducha – i když budeš často v terénu, pořád jsi součástí týmu, který si pomáhá a táhne za jeden provaz.
✅ Schopnost pracovat v dynamickém prostředí – fintech roste raketově, takže musíš umět reagovat na změny a nebát se nových výzev
Co za to?
💰 Atraktivní mzda + motivující bonusy – tvoje snaha se cení!
🎯 Flexibilita – nemáme pevnou pracovní dobu a na home office se vždy domluvíme
📈 Možnost zapojit se do něčeho nového – pomoz nám vybudovat skvělé sales oddělení!
🏖 26 dní volna + 3 sick days – protože odpočinek je základ
🎁 BenefitPlus karta – na co chceš, to si vybereš – od lístků do kina přes knížky až po cestování!
🤝 Měsíční týmové meetingy v Praze – den plný inspirace, sdílení zkušeností, skvělé atmosféry i příběhů našich zákazníků
Jak vypadá výběrové řízení u nás?
🔹 Pošli životopis – mrkneme na něj co nejdřív.
🔹 Ozve se ti naše recruiterka – krátce si popovídáte o pozici, zodpoví ti první otázky a zjistí, jestli by spolupráce dávala smysl oběma stranám.
🔹 Online pohovor – setkáš se se svým potenciálním šéfem a proberete všechno důležité. Zajímá nás, kdo jsi, co tě baví a jak by se ti u nás pracovalo.
🔹 Káva v kanceláři – když si padneme do noty, pozveme tě na finální setkání do naší pražské kanceláře. Ukážeme ti prostředí, seznámíš se s týmem a zjistíš, jestli by tě práce bavila.
💥 Přihlas se hned teď a do pár dnů se ti ozveme! 🚀 Pokud si nejsi jistá/ý, že splňuješ všechny požadavky, pošli nám i tak CV a můžeme to společně probrat.
Benefity
Rozjezd zcela nového projektu
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Příspěvek na vzdělání
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Kafetérie
Dovolená více než 5 týdnů
Příspěvek na dovolenou
Individuální rozvržení pracovní doby
Provize z prodeje
Firemní akce
Bonusy/prémie
Individuální rozpočet na osobnostní růst
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vlastní organizace náplně práce
Informace o pozici
Teya Czech Republic s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá) nebo Slovenština (Pokročilá)
Prodej a obchod, Technika a vývoj, Zákaznický servis , Business Development Manager, Obchodní referent, Obchodní zástupce
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky