Real Luxembourg a.s.
60 000 – 70 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Co vás čeká
• Nábor – příprava inzerce, komunikace s kandidáty, organizace pohovorů, spolupráce s manažery
• Onboarding & offboarding – příprava podkladů, organizace nástupů a odchodů
• Pracovněprávní administrativa – smlouvy, dodatky, evidence, podpora kolegů
• Podpora zaměstnanců a manažerů – řešení běžných HR dotazů a situací
• Spolupráce na HR projektech – podíl na interní komunikaci, školeních a zlepšování procesů
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• SŠ/VŠ vzdělání
• Praxi v HR min. 3 roky
• Přehled v pracovněprávní legislativě
• Dobré organizační a komunikační schopnosti
• Pečlivost, spolehlivost a chuť učit se nové věci
• Znalost MS Office
Co vám můžeme nabídnout
Informace o pozici
Real Luxembourg a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Personalistika a HR , HR generalista
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky