Přihlásit

Operations & Services Department Manager

Společnost

Orifarm Supply s.r.o.

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.
Odpovědět Odpovědět Uložit nabídku Uložit nabídku

Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.

Hotovo! Nabídku jsme poslali na e-mail .
Teď už stačí jen odpovědět.

Poslat nabídku na e-mail

Kam vám můžeme nabídku Operations & Services Department Manager u Orifarm Supply s.r.o. poslat?

Zadejte správný formát e-mailu
Nepovedlo se odeslat e-mail. Zkontrolujte, prosím, e-mailovou adresu a zkuste to znovu.

Za účelem zaslání pracovní nabídky budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit méněZobrazit více | Podmínky služby

Potvrzením odeslání poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Varšava, Polsko, KRS 0000988078

Další informace o zpracování údajů jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.

Úvodní představení

Orifarm creates access to great healthcare products by supplying wholesalers, pharmacies, hospitals, and patients with a wide range of pharmaceuticals. Whether by sourcing pharmaceuticals at lower costs, or by providing established household brands, we work to make healthcare a better deal for the people, partners, and communities we proudly serve.

Pracovní nabídka

Operations & Services Department Manager

As a key member of the site leadership team, the Operations & Services Department Manager provides strategic direction and operational excellence across core support functions — including planning, procurement, facility management, and back-office services. This role ensures that all operational processes run seamlessly, efficiently, safe and in alignment with the company’s strategic objectives.
You will report directly to the Head of Site and act as a business partner to senior leadership, owning ‘Safety First’, driving continuous improvement, optimizing resources, and fostering a culture of accountability and operational excellence. Operating within a matrix organization, the role reports indirectly to the Technical Operations Processes Director and the Health & Safety Director, balancing local execution excellence with alignment to global standards and strategic initiatives.

Required qualifications and key competencies

Minimum 6-8 years of proven experience in supply chain operations, planning, or shared services management, with at least 4 years in a senior leadership role.

Deep understanding of and minimum 3 years experience in pharmaceutical industry (GxP), regulatory frameworks, and product lifecycle in pharma

Experience with Lean Sigma, Project Management, Quality Management are highly valuable to ensure structured approaches to process optimization, project execution, and quality assurance

Proven Experience in leading a preventive H&S Agenda (e.g. Vision Zero, ISO 45001)

Proven success in leading multifunctional teams within a complex or regulated environment.

Strong leadership and people management skills; ability to lead diverse teams and drive cross-functional collaboration.

Excellent planning, analytical, and problem-solving abilities.

Skilled in translating strategic vision into actionable plans, setting measurable goals, and monitoring execution to ensure timely and effective delivery.

Demonstrated success in leading contract negotiations and managing vendor relationships to achieve cost-effective, compliant, and high-quality service delivery across pharmaceutical operations

Experience in managing Key account relationships and negotiations.

Deep understanding of operational efficiency, cost control, and compliance principles.

Excellent communication skills in English and Czech (both written and verbal) and collaboration across functions and geographies

Digital acumen - Technology fluency with ERP, MRP, and SCM platforms.

High level of integrity, accountability, and results orientation.

Planning and Strategy:

Define and execute operational strategy for the department, ensuring alignment with site and corporate objectives.
Oversee supply chain planning activities including demand forecasting and capacity planning to ensure uninterrupted product availability and operational efficiency.
Lead the development of annual operational plans and key performance targets at site ensuring alignment with both site-level priorities and global strategic objectives within a matrix organization
Drive continuous improvement initiatives to optimize workflows and resource utilization
Provide actionable insights and recommendations to senior management based on operational data, performance analysis, and risk assessments.
Partner with cross-functional leaders to ensure cohesive business execution and effective resource allocation.
Act as a change leader — promoting innovation, digitalization, and best practices across all operational areas.
Support input into strategic planning and policy development at the corporate level
Support digital transformation and oversee implementation and optimization of digital supply chain tools and platforms at sites
Participate in cross-site and cross-functional initiatives to harmonize practices and share best practices


Procurement & Sourcing:

Oversee strategic sourcing and supplier relationships to ensure optimal value, quality, and reliability of services and materials.
Lead high-value negotiations and contract management, ensuring compliance with corporate policies and sustainability standards.
Drive performance management to monitor vendor performance, and maintain strong, collaborative relationships with strategic partners.
Introduce category management and cost-optimization initiatives to drive efficiency and reduce total cost of ownership (TCO).Responsible for strategy to manage supply disruptions, develop contingency plans, and maintain business continuity


HS(E) & Facility Management:

Oversee site health & safety, and environmental (HS(E)) performance; ensure adherence to corporate and legal standards.
Lead the local H&S groups and H&S Committee.
Ensure all facilities meet operational, safety, and environmental standards, creating a high-performing and compliant workplace.
Lead the planning and execution of infrastructure projects, expansions, or relocations in coordination with regional and global stakeholders.
Champion a proactive maintenance and sustainability agenda to enhance efficiency and reduce operational risks.
Lead a machine maintenance agenda. Ensuring availability & low cost of maintaining the machinery site equipment.
Lead a preventive H&S approach (Vision Zero), including strategic projects, data analysis and local preventive actions.
 

Back Office Services:

Direct all office and administrative functions — including reception, travel management, corporate events, and employee services — ensuring exceptional service delivery and employee experience.
Oversee the design and execution of internal communication, engagement, and site culture initiatives.
Drive digital transformation and automation of administrative processes to increase transparency and productivity.

BENEFITS: Pension insurance, Benefit card, 13th salary, 5 weeks of vacation. Mobile and notebook. We provide catering in our canteen. Home office.Plan and control facility budgets and monitor deviations.


 

Informace o pozici

Společnost

Orifarm Supply s.r.o.

Required education

University

Required languages

Czech (Proficient), English (Advanced)

Listed in

Transport, logistics and supply, Pharmaceutical, Security and safety , Logistics Manager, Supply Chain Specialist, Regulatory Manager

Employment form

Full-time work

Contract duration

Permanent

Employer type

Employer

Odpovědět Odpovědět Uložit nabídku Uložit nabídku

Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.

Hotovo! Nabídku jsme poslali na e-mail .
Teď už stačí jen odpovědět.

Poslat nabídku na e-mail

Kam vám můžeme nabídku Operations & Services Department Manager u Orifarm Supply s.r.o. poslat?

Zadejte správný formát e-mailu
Nepovedlo se odeslat e-mail. Zkontrolujte, prosím, e-mailovou adresu a zkuste to znovu.

Za účelem zaslání pracovní nabídky budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit méněZobrazit více | Podmínky služby

Potvrzením odeslání poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Varšava, Polsko, KRS 0000988078

Další informace o zpracování údajů jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.

Kontaktní údaje

727 945 594

Pošleme Vám obdobné nabídky

Vytvořením upozornění na nabídky poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem usnadnění získání nových pracovních nabídek na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům; (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů; (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně; (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech; (v) na přenositelnost údajů; (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků; (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Varšava, Polsko, KRS 0000988078

Další informace o zpracování údajů jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.