ADVANCE HR,s.r.o.
40 000 – 45 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Pro našeho klienta významnou českou advokátní kancelář se sídlem v Praze 1 hledáme vhodné kandidáty/tky.
Požadujeme: SŠ/VŠ – obchod, ekonomika, zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistent/ka min. 2 roky, znalost práce s PC MS Office ( Word, Excel, PowerPoint, Outlook ), komunikativní znalost AJ (slovem i písmem), příjemné vystupování a velmi dobré prezentační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, ochotu učit se nové věci.
Vaším hlavním úkolem bude: každodenní činnost spojená se zajištěním chodu kanceláře, administrativní vedení klientských spisů, administrativní podpora advokátů při přípravě smluv či soudních podání, korektury právních textů a formátování dokumentů, přepis textů, úzká spolupráce jak s právníky, tak s ostatními odděleními kanceláře za účelem koordinace plnění klientských zadání, organizace obchodních schůzek a služebních cest nadřízených (letenky, ubytování), obsluha datových schránek, správa kalendáře, evidence a zpracování pošty, řešení samostatných úkolů, práce s PC.
Nabízíme: perspektivní zaměstnání a zázemí prosperující společnosti, příjemné prostředí v centru Prahy, mladý kolektiv, zaměstnanecké výhody a bonusy, využití jazykových znalostí, dobré platové ohodnocení, možnost získání praxe, nástup ihned. R.č.: 202423
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Občerstvení na pracovišti
Kafetérie
Informace o pozici
ADVANCE HR,s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa, Právní služby , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Personální agentura
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky