AKCENTA CZ a.s.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
#TeamAkcenta - specialista na devizové operace. Zaměřujeme se na směnu měn, zahraniční platby a zajišťovací obchody pro klienty z řad malých a středních podniků. Máme za sebou více než 25 let zkušeností s poskytováním finančních služeb na českém i evropském trhu, kde obsluhujeme přes 54 000 klientů. V roce 2021 jsme se stali členem skupiny Raiffeisen Bank International a s tím přišly nové projekty a důraz na digitalizaci. Žijeme naše firemní hodnoty, kterými jsou orientace na klienta, proaktivita a rozvoj a vzájemná spolupráce a respekt. Jsme tak schopni čelit všem našim výzvám a neustále se zlepšovat.
Pracovní nabídka
Hledáme zkušeného obchodního lídra, který dokáže řídit výkonný akviziční tým napříč CEE. Pokud se v práci nechcete nudit a výzvy jsou pro Vás motivací a ne strašákem, tato role je přesně pro Vás. Stanete se hlavou celé akviziční části Akcenty a budete mít na starosti mezinárodní síť čítající cca 100 obchodních zástupců včetně managementu.
Co Vás na této pozici čeká:
🎯Kompletní odpovědnost za akvizici nových aktivních klientů a tržby dle plánů společnosti.
💡Zavedení jednotné, data-driven strategie akvizičního procesu.
📊Dohled nad CRM a jeho efektivním využíváním akviziční sítí.
🚀 Úzká spolupráce s marketingem a produktovým týmem.
🔗 Hladké předání nově získaných klientů týmu retence, který se postará o jejich aktivaci a dlouhodobou ziskovost.
📍Reporting přímo CEO.
🤝Vedení, podpora a rozvoj obchodních ředitelů pro jednotlivé trhy (CZ, RO, HU a PL/SK).
Zapadnete k nám, pokud:
🌍 Máte zkušenost s vedením mezinárodních týmů a orientujete se v práci napříč různými kulturami a trhy.
💱 Máte praxi ve finančním B2B nebo bankovním sektoru, ideálně v prostředí FX, fintechu či platebních služeb.
💼 Máte prokazatelné zkušenosti s vedením obchodních týmů, nastavováním KPI a řízením výsledků.
📐Umíte určit, která data jsou pro akvizici skutečně důležitá, dokážete je správně vyhodnotit a používat tak, aby obchodním týmům pomáhala.
🚀 Máte nadhled, vidíte širší souvislosti a rozumíte tomu, kam se trh a firma posouvají. Umíte vytvořit jasnou vizi, nadchnout pro ni tým a aktivně řídit změny a růst v dlouhodobém horizontu.
🗣️Ovládáte angličtinu na úrovni pro pracovní komunikaci a meetingy.
Co můžeme nabídnout?
🕘 Pružná pracovní doba s možností využívat Home Office.
🌴 5 týdnů dovolené + 5 bonusových dní volna.
📚 Firemní výuka angličtiny a možnost dalšího vzdělávání.
📱 Výhodný O2 tarif pro vás i vaše blízké.
🏋️ MultiSport karta – sportovní aktivity podle vaší chuti.
🍽️ Stravenkový paušál – 100 Kč za každý odpracovaný den.
🏦 Výhody skupiny RBI – např. zvýhodněné bankovní produkty.
🏢 Moderní kanceláře v centru Hradce Králové – kousek od nádraží i obchodního centra.
🎉 Přátelské prostředí a akce pro zaměstnance: Přesvědčte se sami na našem Instagramu @jsme.akcenta 😊
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím svoje CV a my se Vám během pár dnů ozveme 😊!
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Zvýhodněné půjčky zaměstnancům
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Mobilní telefon
Firemní akce
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Vlastní organizace náplně práce
Dog-friendly office
Informace o pozici
AKCENTA CZ a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Pokročilá)
Prodej a obchod, Vrcholový management, Bankovnictví a finanční služby , Business Development Manager, Manažer prodejního týmu, Obchodní ředitel/manažer
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky