INTERMEZZI s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Jsme DIAMOND DESIGN, dynamická inovativní společnost s dlouholetou tradicí v oblasti prodeje a zakázkové výroby stínicí techniky, designového nábytku a luxusních interiérových a exteriérových prvků. Věříme, že detail tvoří dokonalost, a proto pracujeme s nejkvalitnějšími materiály a nejmodernějšími technologiemi. Naším cílem je přinášet klientům jedinečný design a prvotřídní řemeslné zpracování. Připoj se k nám a staň se součástí týmu, který proměňuje vize v realitu.
Pracovní nabídka
Aktuálně hledáme novou kolegyni/nového kolegu na pozici Administrativní pracovník s AJ. Možná hledáme právě tebe!
TVÝM DENNÍM CHLEBEM BUDE:
✔ Pracovat v informačním systému QI – administrovat faktury, dodací listy a další doklady
✔ Sledovat objednávky od tuzemských i zahraničních dodavatelů – dohlížet na jejich plynulou logistiku až do našeho skladu
✔ Komunikovat s dodavateli – zpracovávat a posouvat dál informace ohledně objednaného zboží, dodacích lhůt a reklamací
✔ Zajišťovat silniční přepravu v rámci ČR i EU
✔ Poskytovat administrativní podpora našim obchodním manažerům
CO OD TEBE OČEKÁVÁME:
✔ SŠ vzdělání
✔ Předchozí zkušenost práce v informačním systému výhodou
✔ Znalost angličtiny na pokročilé úrovni – potřebujeme, aby sis dokázal/a poradit s e-mailem, telefonátem či Teams schůzkou v angličtině
✔ Pečlivost a svědomitost nebereme jen jako frázi – zpracovávat doklady v IS si žádá přesnost a oko pro detail
✔ Komunikativnost a ochotu učit se novým věcem
CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT:
✔ Práci na HPP v přátelském kolektivu
✔ Lidský přístup a férové jednání
✔ Motivační ohodnocení
✔ Firemní benefity – příspěvek na stravování, 25 dní dovolené po 2 letech
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Příspěvek na vzdělání
Občerstvení na pracovišti
Kafetérie
Mobilní telefon
Individuální rozvržení pracovní doby
Firemní akce
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Vlastní organizace náplně práce
Sleva na firemní výrobky/služby
Informace o pozici
INTERMEZZI s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa, Nákup, Doprava, logistika a zásobování , Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Pracovník back office, Referent, Vkládání dat do počítače, Nákupčí
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky