
Provident Financial s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Připojíš se k lokálnímu týmu IPF Digital Česká republika s odpovědností za hodnocení kvality českého Customer Care týmu, zajištění trvale vysokého standardu služeb a pozitivní zákaznické zkušenosti.
Budeš dbát na to, aby členové týmu měli správné znalosti o produktech a procesech, což povede k přesné, efektivní a zákaznicky orientované podpoře.
Podpoříš Customer Operations Managera prostřednictvím kontroly kvality, plánů školení a koučinku, čímž budeš podporovat neustálý rozvoj týmu a vyšší výkon.
Naši kulturu v IPFD tvoří společné hodnoty, které staví lidi na první místo. Vážíme si rozdílů, podporujeme jedinečnost každého a díky otevřené struktuře firmy spolupracujeme napříč týmy. A protože věříme, že práce má být i radost, společné chvíle zábavy jsou u nás samozřejmostí.
Zní to dobře? My si to v IPF Digital myslíme také.
O firmě
Začali jsme v Anglii roku 1880, ale v ČR jsme už 28 let. Za tu dobu vyzkoušel naši nebankovní půjčku už milión Čechů. Centrála v Leedsu, pobočky... Číst více
Informace o pozici
Provident Financial s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Vzdělávání a školství, Zákaznický servis , Specialista pro rozvoj a vzdělávání
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky