Začali jsme v Anglii roku 1880, ale v ČR jsme už 25 let. Za tu dobu vyzkoušel naši nebankovní půjčku už milión Čechů. Centrála v Leedsu, pobočky v 11 zemích, akcie na londýnské burze…klasický korporát, řeknete si. Trochu ano, ale hodně ne. Pružně reagujeme na to, co chtějí naši zákazníci, tykáme si od generála po recepční a žijeme dobrovolnictvím. Dbáme na etiku podnikání a to oceňují nejen naši zákazníci. A pokud má někdo nápad, jak dělat práci líp, popovídá si s kýmkoli z vedení. Stačí říct.
zaměstnanců
obchodních zástupců
poboček a kontaktních míst
Ujíždíme na vztazích. Chybí nám korporátní studené pohledy i náročné procesy. Zakládáme si na osobním kontaktu nejen ve směru k našim zákazníkům, kteří jsou epicentrem všech našich pracovních činností, ale také ve směru k nám všem ve firmě - zaměstnancům i obchodním zástupcům.
Naši zaměstnanci pracují na centrále v Praze (na různorodých pozicích ve financích, credit risku, marketingu, IT, HR, podpoře), zákaznickém kontaktním centru v Brně nebo na jedné z 8 poboček nebo 60 kontaktních míst po celé republice v obchodě. Jsou mezi nimi studenti, kteří si přivydělávají na studentský život, nebo penzisté, kteří chtějí být stále v kontaktu s lidmi. O všechny zaměstnance se nehledě na pracovní nebo lokální zařazení pečlivě staráme, pravidelně přehodnocujeme nastavené odměňovací politiky a porovnáváme je s trhem. Máme cafeterii se širokou škálou možností a také spoustu interních benefitů, které nejen šetří peněženku, ale také vytváří podmínky pro work-life balance. Do práce chodíme na 7,5 hodiny denně, někdy jsme na home office a někdy přicházíme až déle dopoledne, protože využíváme flexibilní pracovní doby.
Jsme si vědomi, že nedílnou součástí našeho businessu jsou i externí spolupracovníci – obchodní zástupci. Ti jsou v kontaktu s našimi zákazníky, kterým poskytují půjčky a vybírají od nich splátky. Nad tím vším dohlíží regulátor, kterým je Česká národní banka. Naši obchodní zástupci jsou odměňováni každý týden pomocí provizí a nespornou výhodou této formy spolupráce je časová flexibilita a výkon činnosti v místě jejich bydliště.
Jsme experti, protože věnujeme hodně času tomu, abychom porozuměli našim zákazníkům. Pokud máš chuť dělat věci správně a poskytovat špičkové služby, najdeš u nás kvalitní pracovní prostředí a podporu přátelského týmu.
Naše vize je spokojený život pro každého a s tím jdou ruku v ruce také naše hodnoty: otevřenost, respekt a zodpovědnost. S každým dnem se chceme zlepšovat a s námi můžeš růst i ty.
Možnost využít dalších 8 dnů volna nad zákonem stanovených 20 dní dovolené.
Většina pracovních pozic má možnost flexibilně si upravit svou pracovní dobu podle svých potřeb.
Naše týmy pracují převážně v hybridním režimu - 2 dny v kanceláři a 3 dny z domova.
Využíváme zkrácenou délku pracovního týdne na 37,5 hodiny standardně pro všechny zaměstnance.
Každý zaměstnanec má nárok na 2 placené dny Sick Days za rok pro využití v případě náhlé zdravotní indispozice.
Možnost nákupu nepřeberného množství benefitů v systému cafeterie. Zahrnuje i MultiSport kartu a penzijní připojištění.
Přispíváme na stravování formou stravenkového paušálu rovnou do mzdy.
Všichni zaměstnanci mají placené 2 dny pro využití k dobrovolnictví – většinou pomáhá celá pobočka / tým v místě, které si sama vybere
Podporujeme neformální setkávání našich kolegů – čistě podle zájmu a preferencí účastníků.
IT Business Partner
V Providentu jsem začínal před deseti lety a můžu říct, že je zde spousta příležitostí nejen se něco naučit, ale také se posunout. A to platí i dnes.
Manažer obchodní oblasti
Super lidi, fajn benefity a hlavně různorodá práce. I proto tu ráda pracuji už přes 18 let.
Obchodní zástupkyně
Během spolupráce jsem si dodělala maturitu, získala nová přátelství, velký rozhled a hlavně podporu a potřebné finance.