O nás
company profile cover

Provident Financial s.r.o.

Začali jsme v Anglii roku 1880, ale v ČR jsme už 25 let. Za tu dobu vyzkoušel naši nebankovní půjčku už milión Čechů. Centrála v Leedsu, pobočky v 11 zemích, akcie na londýnské burze…klasický korporát, řeknete si. Trochu ano, ale hodně ne. Pružně reagujeme na to, co chtějí naši zákazníci, tykáme si od generála po recepční a žijeme dobrovolnictvím. Dbáme na etiku podnikání a to oceňují nejen naši zákazníci. A pokud má někdo nápad, jak dělat práci líp, popovídá si s kýmkoli z vedení. Stačí říct.

Jak se nám daří?
300

zaměstnanců

650

obchodních zástupců

8 a 60

poboček a kontaktních míst

Proč k nám?

Ujíždíme na vztazích. Chybí nám korporátní studené pohledy i náročné procesy. Zakládáme si na osobním kontaktu nejen ve směru k našim zákazníkům, kteří jsou epicentrem všech našich pracovních činností, ale také ve směru k nám všem ve firmě - zaměstnancům i obchodním zástupcům.

Naši zaměstnanci pracují na centrále v Praze (na různorodých pozicích ve financích, credit risku, marketingu, IT, HR, podpoře), zákaznickém kontaktním centru v Brně nebo na jedné z 8 poboček nebo 60 kontaktních míst po celé republice v obchodě. Jsou mezi nimi studenti, kteří si přivydělávají na studentský život, nebo penzisté, kteří chtějí být stále v kontaktu s lidmi. O všechny zaměstnance se nehledě na pracovní nebo lokální zařazení pečlivě staráme, pravidelně přehodnocujeme nastavené odměňovací politiky a porovnáváme je s trhem. Máme cafeterii se širokou škálou možností a také spoustu interních benefitů, které nejen šetří peněženku, ale také vytváří podmínky pro work-life balance. Do práce chodíme na 7,5 hodiny denně, někdy jsme na home office a někdy přicházíme až déle dopoledne, protože využíváme flexibilní pracovní doby.

Jsme si vědomi, že nedílnou součástí našeho businessu jsou i externí spolupracovníci – obchodní zástupci. Ti jsou v kontaktu s našimi zákazníky, kterým poskytují půjčky a vybírají od nich splátky. Nad tím vším dohlíží regulátor, kterým je Česká národní banka. Naši obchodní zástupci jsou odměňováni každý týden pomocí provizí a nespornou výhodou této formy spolupráce je časová flexibilita a výkon činnosti v místě jejich bydliště.

Jak pracujeme?
Přidej se k našemu týmu a budeš mít příležitost tvořit inovativní řešení, která mění životy našich zákazníků k lepšímu
Přidej se k našemu týmu a budeš mít příležitost tvořit inovativní řešení, která mění životy našich zákazníků k lepšímu

Jsme experti, protože věnujeme hodně času tomu, abychom porozuměli našim zákazníkům. Pokud máš chuť dělat věci správně a poskytovat špičkové služby, najdeš u nás kvalitní pracovní prostředí a podporu přátelského týmu.

Naše hodnoty
Naše hodnoty

Naše vize je spokojený život pro každého a s tím jdou ruku v ruce také naše hodnoty: otevřenost, respekt a zodpovědnost. S každým dnem se chceme zlepšovat a s námi můžeš růst i ty.

Benefity

Více než týden dovolené navíc

Možnost využít dalších 8 dnů volna nad zákonem stanovených 20 dní dovolené.

Flexibilní pracovní doba

Většina pracovních pozic má možnost flexibilně si upravit svou pracovní dobu podle svých potřeb.

Home office

Naše týmy pracují převážně v hybridním režimu - 2 dny v kanceláři a 3 dny z domova.

Zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny

Využíváme zkrácenou délku pracovního týdne na 37,5 hodiny standardně pro všechny zaměstnance.

Sick Days

Každý zaměstnanec má nárok na 2 placené dny Sick Days za rok pro využití v případě náhlé zdravotní indispozice.

Systém Cafeterie

Možnost nákupu nepřeberného množství benefitů v systému cafeterie. Zahrnuje i MultiSport kartu a penzijní připojištění.

Stravenkový paušál

Přispíváme na stravování formou stravenkového paušálu rovnou do mzdy.

Dobrovolnické dny

Všichni zaměstnanci mají placené 2 dny pro využití k dobrovolnictví – většinou pomáhá celá pobočka / tým v místě, které si sama vybere

Teambuildingy

Podporujeme neformální setkávání našich kolegů – čistě podle zájmu a preferencí účastníků.

Jak to u nás vypadá?

Fotografie

Foto v galerii
Foto v galerii
Foto v galerii

Video

Koho hledáme?

Zobrazit volná místa

S kým budete pracovat?

Václav Tyburec – foto

Václav Tyburec

IT Business Partner

V Providentu jsem začínal před deseti lety a můžu říct, že je zde spousta příležitostí nejen se něco naučit, ale také se posunout. A to platí i dnes.

Martina Gontzoulia – foto

Martina Gontzoulia

Manažer obchodní oblasti

Super lidi, fajn benefity a hlavně různorodá práce. I proto tu ráda pracuji už přes 18 let.

Veronika Omastová – foto

Veronika Omastová

Obchodní zástupkyně

Během spolupráce jsem si dodělala maturitu, získala nová přátelství, velký rozhled a hlavně podporu a potřebné finance.

Kde nás najdete?

Chcete se o nás dozvědět více?
www.youtube.com
Zaujali jsme vás? Podívejte se, koho hledáme.
Zobrazit volná místa