A - DIREKT, s.r.o.
70 000 – 80 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Životopis prosím zašlete v anglickém jazyce.
O nás
Jsme dynamicky se rozvíjející společnost se sídlem v Praze 6 – Bubeneč. Hledáme spolehlivou a pečlivou interní účetní která převezme kompletní vedení účetnictví naší společnosti a bude úzce spolupracovat s vedením firmy.
Náplň práce
- Zpracování první noty (prvotních účetních dokladů) a evidence finančních transakcí.
- Příprava podkladů pro mzdy a komunikace s externí mzdovou účetní.
- Spolupráce na rozpočtech a plánování (budgeting) – kontrola nákladů a výdajů.
- Příprava měsíčních účetních závěrek.
- Zpracování přiznání k DPH, kontrolních a souhrnných hlášení.
- Fakturace – vystavování vydaných faktur, kontrola a evidence přijatých faktur.
- Spolupráce na přípravě daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob.
- Příprava a kontrola podkladů pro auditory, daňové poradce a úřady.
- Zlepšování interních procesů a dodržování účetních a daňových předpisů.
Požadujeme
- VŠ vzdělání ekonomického směru.
- Praxi v účetnictví alespoň 3 roky (nejlépe v prostředí střední firmy).
- Znalost české účetní a daňové legislativy.
- Znalost účetního systému (např. Pohoda, Money S3, Helios apod.).
- Dobrá znalost práce v MS Excel.
- Znalost účetního / fakturačního systému – ideálně ABRA FlexiBee nebo obdobného systému.
- Dobrá znalost angličtiny (schopnost komunikovat písemně i ústně).
- Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a důslednost.
Benefity
Mobilní telefon
Zdravotní volno/sickdays
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Informace o pozici
A - DIREKT, s.r.o.
Vysokoškolské / univerzitní
Čeština (Pokročilá), Angličtina (Pokročilá)
Administrativa , Administrativní pracovník
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky