U & D poradenství spol. s r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Hledáme nového kolegu či kolegyni do účetní kanceláře
Společnost U & D poradenství spol. s r.o. přijme pracovníky nebo pracovnice na pozice účetní a asistent/asistentka účetní kanceláře.
🔹 Náplň práce:
vedení účetnictví nebo asistence při jeho zpracování,
účtování dokladů, kontrola a evidence účetních záznamů,
základní administrativní činnost a práce s daty,
komunikace s klienty a úřady (dle pozice).
🔹 Požadujeme:
SŠ/VŠ vzdělání vzdělání v oboru ekonomie, účetnictví nebo financí
znalost účetnictví,
základní orientaci v daňové problematice,
znalost účetního systému Premier výhodou,
znalost práce v MS Excel výhodou,
samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup.
🔹 Nabízíme:
práci v menším kolektivu účetní kanceláře v Přerově,
možnost částečné práce z domova,
flexibilní pracovní dobu dle dohody,
odpovídající finanční ohodnocení dle praxe a rozsahu práce,
možnost dlouhodobé spolupráce (hlavní pracovní poměr, nebo zkrácený úvazek),
nástup možný ihned nebo dle dohody.
Zájemci zasílejte strukturovaný životopis
Informace o pozici
U & D poradenství spol. s r.o.
Vyšší odborné
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR , Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Finanční účetní, Hlavní účetní, Účetní, Účetní metodik
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy s bezbariérovým přístupem. Vhodné i pro: tělesně postižení.
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky