SBR Recruiting
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Máte zálibu v účetnictví a zkušenost s finančním reportingem? Domluvíte se anglicky? Pokud chcete své praktické znalosti v oblasti ekonomiky podniku a financí zúročit v prostředí firmy s dlouholetou tradicí, dejte nám o sobě vědět.
Kde?
Energetická společnost strategického významu. S centrálou v Praze a lokálními
pobočkami, se náš klient pyšní stabilním kolektivem a příjemnou pracovní atmosférou.
Co bude Vaší náplní práce, když se s klientem rozhodnete spojit síly?
• pravidelný měsíční reporting účetních dat manažerce oddělení účetnictví a daní
• příprava měsíčních výkazů dle IFRS a českých účetních standardů
• spoluvytváření ekologické koncepce ESG reportingu, podílení se na reportingu
zajišťovacího účetnictví, hedgingu a také konsolidovaných účetních dat
• pravidelné reportování účetních dat vedení společnosti
• rozvíjení a zjednodušování účetního reportingu, optimalizace procesů
Hledáme zkušeného reporting specialistu, který/á má
• praxi v oblasti finančního reportingu min. 2 roky
• pokročilou znalost Excelu (na úrovni kontg. tabulek)
• komunikativní AJ výhodou, ne podmínkou (AJ na úrovni B1/B2 je postačující)
• znalost SAP FICO představuje významnou výhodu
• VŠ ekonomického zaměření výhodou
Co je pro nás opravdu důležité?
• záliba číst v datech a pracovat s čísly na denní bázi (vytvářet analýzy a reporty)
• vysoká míra osobní zodpovědnosti
• zralá a pozitivní osobnost
Nabídka
• mzdové ohodnocení na základě Vašich předchozích zkušeností
• motivující bonusové ohodnocení vyplácené kvartálně (na základě plnění osobních
a celofiremních cílů)
• samostatnou a odpovědnou roli v příjemném pracovním prostředí
• práci ve společnosti s dlouholetou tradicí, a tedy jistotu do budoucna
• kontinuální osobní rozvoj – vzdělávací kurzy, školení
• velice stabilní a profesionální tým
• zkrácenou pracovní dobu a flexibilní začátek a konec pracovní doby (pracujeme
pouze 7,5 hod. denně)
• možnost pracovat na Home Office - 20 %
• 5 týdnů dovolené, 3 sick days a další dny placeného volna dle kolektivní smlouvy
(např. stěhování, účast na svatbě, promoci nebo doprovod dítěte do 1. třídy ZŠ)
• stravenkový paušál - 123 Kč/ den.
• benefitní systém Cafeterie 30.800 Kč ročně (můžete čerpat na penzijní nebo životní
pojištění, Flexipassy, Multisport kartu)
• podporu rodin s malými dětmi – formou sponzorského daru pro MŠ
• občerstvení na pracovišti pro zpříjemnění času stráveného v práci
• příjemné kanceláře v docházkové vzdálenosti od metra C – Praha 4
• nástup preferovaný ihned
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je
v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient
hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci.
Benefity
Mobilní telefon
Možnost si napracovat hodiny
Individuální rozvržení pracovní doby
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vlastní organizace náplně práce
Informace o pozici
SBR Recruiting
Vysokoškolské / univerzitní
Čeština (Výborná)
Ekonomika a podnikové finance, Bankovnictví a finanční služby, Administrativa , Finanční specialista, Finanční účetní, Specialista reportingu, Účetní
Práce na plný úvazek
Personální agentura
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky