Teleperformance Česká republika
27 000 – 35 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Jsme jedničkou na světovém trhu kontaktních center a v současné době působíme v 82 zemích. Našimi klienty jsou společnosti z oblasti elektroniky, bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, kosmetiky a dalších odvětví, kterým poskytujeme celou řadu služeb a řešení.
Pracovní nabídka
Hledá se Office & Administration Assistant, který zvládne ukočírovat kancelářský chaos s úsměvem (a kávou v ruce ☕).
Co tě čeká?
Budeš srdcem naší krásné pobočky v centru Pardubic – hlídat chod recepce, pomáhat finančnímu a HR oddělení, sem tam něco zařídit venku (ano, řidičák se hodí 🚗) a hlavně… mít přehled o všem, co se děje.
Co od tebe očekáváme?
Co nabízíme?
Pokud máš rád/a pořádek, lidi a dobrý kávovar, ozvi se – tvoje budoucí židle už se tě nemůže dočkat!
Benefity
Mobilní telefon
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Informace o pozici
Teleperformance Česká republika
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa, Nákup, Personalistika a HR , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Recepční, Vkládání dat do počítače
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky