Přihlásit

Učetní

Společnost

Worker&Work s.r.o.

Plat

3 000 ‍–‍ 6 000 Kč

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.
Odpovědět Odpovědět

Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.

Hotovo! Nabídku jsme poslali na e-mail .
Teď už stačí jen odpovědět.

Poslat nabídku na e-mail

Kam vám můžeme nabídku Učetní u Worker&Work s.r.o. poslat?

Zadejte správný formát e-mailu
Nepovedlo se odeslat e-mail. Zkontrolujte, prosím, e-mailovou adresu a zkuste to znovu.

Za účelem zaslání pracovní nabídky budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit méněZobrazit více | Podmínky služby

Potvrzením odeslání poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Varšava, Polsko, KRS 0000988078

Další informace o zpracování údajů jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.

Pracovní nabídka

Účetní
Požadavky na kandidáta:
Vzdělání a praxe:
Vysokoškolské nebo středoškolské odborné vzdělání v oboru účetnictví, ekonomie, financí nebo řízení lidských zdrojů

Praktická praxe jako účetní po dobu alespoň 2–3 let

Zkušenosti s kompletní správou účetní a personální dokumentace ve firmě

Znalost pracovněprávní, daňové a účetní legislativy (včetně legislativy České republiky)

Odborné dovednosti:
Dobrá znalost účetních programů (např. Pohoda, Money S3, Helios nebo podobné)

Zkušenosti s prací s firemním cloudovým úložištěm a elektronickou správou dokumentů (např. OneDrive, Google Drive atd.)

Znalost systémů pro evidenci služebních cest a docházky (např. Fidoo, Stavario, Výkaz práce atd.)

Znalost zásad alokace mezd a přípravy mzdové dokumentace

Schopnost vést primární dokumentaci, archivovat, sestavovat reporty a přehledy

Zkušenosti s přípravou a podáváním reportů státním institucím – finanční úřad, úřad práce, zdravotní pojišťovny, Český statistický úřad a Ostatní

Organizační a analytické dovednosti:
Schopnost pracovat s velkým množstvím informací a dodržovat termíny

Dovednosti ekonomické analýzy a tvorby interních postupů

Zkušenosti se spoluprací s regulačními orgány a účastí na auditech

Znalost nástrojů pro plánování a reporting (Outlook, Todoist)

Znalost češtiny na úrovni dostatečné pro komunikaci s úřady a korespondenci (minimální úroveň – B2)

Zkušenosti s obchodní korespondencí a telefonními rozhovory

Technologické dovednosti:
Zkušený uživatel MS Office (Excel – na úrovni vzorců a kontingenčních tabulek)

Schopnost pracovat s podnikovými a cloudovými službami

Znalost archivních a účetních systémů pro správu dokumentů

Osobní vlastnosti:
Zodpovědnost, pozornost, důkladnost

Vysoká úroveň sebekázně a organizovanosti

Chuť se učit a rozvíjet

Odolnost vůči stresu a schopnost zachovávat mlčenlivost

Schopnost pracovat samostatně i v týmu

Povinnosti účetního-personalisty
1. Účetní a finanční operace:
Vedení účetních záznamů v souladu s legislativou a interními normami společnosti

Příjem, kontrola a zadávání došlých účetních dokladů do podnikového úložiště a účetního systému

Zúčtování a kontrola transakcí v účetním programu

Vystavování odeslaných faktur a dobropisů

Kontrola pohledávek a komunikace se zákazníky ohledně plateb

Vedení hotovostních transakcí a účtování interní hotovosti

Kontrola a zadávání bankovních dokladů do účetního programu

Denní archivace dat v účetním systému

Zúčtování hmotného majetku (movitý a nemovitý majetek) v účetním systému a prostřednictvím systému Stavario

Zúčtování cest a pracovních cest (Kniha cest)

2. Personální dokumentace a práce s personálem:
Příprava a správa pracovních smluv a jejich příloh

Evidence přijetí, převedení a propuštění zaměstnanců v souladu se zákoníkem práce

Vedení osobních spisů zaměstnanců v elektronické i papírové podobě

Shromažďování, aktualizace a ukládání osobních dokumentů do podnikového úložiště

Kontrola účtování pracovní doby (systém Docházka - Stavario)

Zúčtování pracovních cest a zpracování příkazů k pracovním cestám (přes Fidoo)

Rozpočet mezd a příprava tabulek pro její úhradu

Příjem a vydávání potřebných dokumentů zaměstnancům

Organizace a kontrola postupů v oblasti ochrany práce (BOZP)

3. Reporting a interakce se státními orgány:

Příprava a včasné podávání povinných hlášení:

Měsíční hlášení DPH

Roční zpráva o zisku

Statistické hlášení

Předkládání hlášení státním orgánům (daňový úřad, úřad práce, statistický úřad, zdravotní pojištění, ministerstvo vnitra atd.)

Účast na plánovaných a neplánovaných kontrolách státních orgánů

Vedení obchodní korespondence a komunikace se zástupci státních institucí

4. Organizační a interní úkoly:

Vývoj, implementace a pravidelná aktualizace interních pokynů a postupů

Kontrola plnění úkolů prostřednictvím systému Todoist (údržba, sledování, reporting)

Plánování a organizace schůzek a konferencí souvisejících s účetnictvím a personalistikou

Denní příprava zprávy o vykonané práci

Sledování změn v pracovněprávní a daňové legislativě

Informování vedení společnosti a zaměstnanců o aktuálních změnách norem a požadavků

Co nabízíme
Stabilita a sebevědomí:
Oficiální zaměstnání v souladu s pracovněprávními předpisy

Včasná výplata mezd

Roční bonusy dle výkonnosti společnosti

Placená dovolená - 21 dní

Profesní rozvoj:
Možnost realizovat se v účetní i personální oblasti

Kariérní růst

Přístup k aktuálním informacím o změnách v oblasti daní a účetnictví

a personál

Kurzy a školení hrazené společností

Pokročilé vzdělávání a zvládnutí nových platforem

Podpora a péče:
Mentoring a asistence během adaptačního období

Otevřené vedení a týmový duch

Účast na životě společnosti a možnost ovlivňovat zlepšování interních procesů

Firemní akce, dovolené a společné aktivity

Moderní pracovní podmínky:
Komfortní kancelář s veškerým potřebným vybavením

Možnost částečně pracovat na dálku (po dohodě)

Přístup k digitálním nástrojům: firemní úložiště, elektronická správa dokumentů, plánovače úkolů (Todoist atd.)

Zodpovědná a důležitá role:
Práce na průsečíku klíčových oblastí - finance a personál

Účast na strategických firemních projektech: automatizace, ISO audit, ekonomická analýza

Zastupování zájmů společnosti v interakci s vládními orgány

Příjemné drobnosti:
Vždy čerstvá káva, čaj a sladkosti v kanceláři

Bonusy a poděkování za iniciativu, efektivitu a spolehlivost

Uznání a podpora vaší role v týmu

Benefity

Firemní rekreační zařízení

Vzdělávací kurzy, školení

Firemní akce

Zdravotní volno/sickdays

Notebook

Občerstvení na pracovišti

Informace o pozici

Společnost

Worker&Work s.r.o.

Požadované jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá), Ruština (Středně pokročilá)

Zařazeno

Bankovnictví a finanční služby , Hlavní účetní

Typ pracovního poměru

Brigáda

Typ smluvního vztahu

jiné

Typ práce

12.10.2025 – 8.8.2026

Zadavatel

Personální agentura

Info

Pozice je vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny

Odpovědět Odpovědět

Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.

Hotovo! Nabídku jsme poslali na e-mail .
Teď už stačí jen odpovědět.

Poslat nabídku na e-mail

Kam vám můžeme nabídku Učetní u Worker&Work s.r.o. poslat?

Zadejte správný formát e-mailu
Nepovedlo se odeslat e-mail. Zkontrolujte, prosím, e-mailovou adresu a zkuste to znovu.

Za účelem zaslání pracovní nabídky budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit méněZobrazit více | Podmínky služby

Potvrzením odeslání poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Varšava, Polsko, KRS 0000988078

Další informace o zpracování údajů jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.

Kontaktní údaje

380 675 395 161

Pošleme Vám obdobné nabídky

Vytvořením upozornění na nabídky poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem usnadnění získání nových pracovních nabídek na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům; (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů; (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně; (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech; (v) na přenositelnost údajů; (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků; (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Varšava, Polsko, KRS 0000988078

Další informace o zpracování údajů jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.