BPFG Commerce s.r.o.
50 000 – 75 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Jsme skupina BPFG – zabýváme se nákupem, rekonstrukcemi, nájmy a prodejem nemovitostí (převážně bytových domů v Brně). Za poslední rok jsme nakoupili nemovitosti za více než 360 milionů Kč.
Hledáme svědomitého předsedu SVJ & facility manažera, který se nezalekne shromáždění vlastníků, výběrového řízení za jednotky milionů, ani opravy kapajícího topení. Budovy, na kterých pracujeme, jsou plné historie, většinou v dobrém stavu, ale potřebující péči a někdy upgrade, aby splňovaly nároky moderní doby (výměnu oken/ nový výtah, atd.). Na většině budou nejsme dlouhodobě jediný vlastník, takže vás čeká vedení SVJ a komunikace s dalšími vlastníky.
✅ Co Vás u nás čeká:
📋 Statutární role předsedy SVJ na více bytových domech– zastupování SVJ navenek, smlouvy, shromáždění, zápisy, plnění usnesení
📋 Facility management domů – technický stav, revize, opravy, koordinace dodavatelů, plán údržby
📋 Organizace služeb a vyúčtování – odečty, podklady, kontrola rozúčtovacích firem, komunikace s vlastníky a nájemci
📋 Řešení provozních situací – poruchy, reklamace, pojistné události, sousedské spory (hledání férového, ale pevného řešení)
📋 Příprava návrhů větších oprav a investic – varianty, rozpočty, doporučení poměru cena–výkon
📋 5ti členný tým (+Vy +další nábor), kde odpovědi a rozhodnutí dostanete obratem
🔍 Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
✓ Prokazatelné zkušenosti ideálně 3–5+ let v oblasti správy nemovitostí, SVJ, facility managementu, developmentu nebo stavebnictví
✓ Základní orientace v právu pro SVJ a nájemní bydlení (NOZ, stanovy, prohlášení vlastníka, smlouvy) a schopnost efektivně spolupracovat s právníkem
✓ Schopnost samostatně rozhodovat – když narazíte na nestandardní situaci, hned neeskalujete, vyřešíte ji.
✓ Dobré komunikační dovednosti – spoustu problémů se dá vyřešit správnou komunikací
✓ Technologie Vás neděsí – rychle se učíte novým nástrojům (používáme AI nástroje, Google Drive, projektový management…)
💼 Co Vám můžeme nabídnout:
🔹 Kompetitivní platové podmínky odpovídající Vašim schopnostem a zkušenostem
🔹 25 dní placené dovolené + 3 sickdays
🔹 Firma roste a Vy můžete s ní
🔹 Možnost HPP i OSVČ
🔹 Služební notebook
🔹 Flexibilita – možnost home office 2 dny/ týden
🔹 Maximalizujeme efektivitu pomocí pokročilých nástrojů – předplácíme si prémiové verze ChatGPT a Claude a bereme je jako našeho dalšího kolegu – naučíme vás také maximalizovat efektivitu své práce
🔹pracujete přímo s jednateli = rychlé odpovědi, žádná byrokracie
🤝 Naše firemní hodnoty: Věříme v oboustranný upřímný feedback, držíme vždy slovo, máme rádi výzvy a umíme zamakat, ale respektujeme work-life balance.
Na inzerát prosím odpovězte prostřednictvím jobs.cz, přiložte svůj životopis a vyplňte dotazník.
V době AI již nepovažujeme motivační dopis za relevantní.
Znáte někoho vhodného? Pošlete mu prosím tento inzerát!
Těšíme se na případnou spolupráci!
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Příspěvek na vzdělání
Možnost si napracovat hodiny
Individuální rozvržení pracovní doby
Firemní akce
13. plat
Bonusy/prémie
Individuální rozpočet na osobnostní růst
Vyhrazený čas na inovace
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Vlastní organizace náplně práce
Informace o pozici
BPFG Commerce s.r.o.
Vzdělání není podstatné
Čeština (Výborná)
Stavebnictví a reality, Vrcholový management , Developer, Facility Manager, Project Manager, Provozní ředitel/manažer
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky