BEWIT Natural Medicine, s.r.o.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Hledáme srdce i strukturu. Lidskost i tah na výsledek.
Člověka, který povede náš špičkový zákaznický servis – a dá mu nový rozměr.
Jsme BEWIT – tvoříme svět 100% přírodních produktů, který se opírá o kvalitu, vztahy a opravdovost.
Náš zákaznický servis je výkladní skříní těchto hodnot. Pečujeme, vysvětlujeme, provázíme.
A protože rosteme, hledáme lídra, který tuto službu nejen udrží, ale dá jí novou sílu.
Koho hledáme
Člověka, který:
Má zkušenost s vedením týmu v oblasti zákaznické péče
Umí organizovat, řídit i inspirovat – s respektem a důsledností
Vnímá servis jako službu – ne jen jako řešení problémů
Má přesah do obchodu – umí vidět příležitosti a budovat vztahy s partnery
Je lidský, komunikačně silný a zvládá i krizové situace s klidem
Komunikuje plynně česky a velmi dobře anglicky – zvládne e-maily i hovory se zákazníky a partnery ze zahraničí
Co budeš dělat
Vést tým cca 8 kolegů v zákaznické péči – řídit, rozvíjet, ladit procesy
Zajišťovat špičkovou úroveň komunikace s našimi zákazníky, partnery a ambasadory
Propojovat servis s obchodem – aktivně pracovat s influencery, affiliate partnery a členy sítě
Sledovat metriky, nastavovat cíle, hledat cesty ke zlepšení
Navrhovat a implementovat nové nástroje (AI, CRM apod.)
Spoluformovat strategii zákaznické zkušenosti a mít přímý vliv na obchodní rozvoj
Spolupracovat s dalšími odděleními (marketing, produkt, logistika, vedení)
Co od tebe očekáváme
Zkušenost s řízením zákaznického servisu (ideálně v e-commerce nebo přímém prodeji)
Cit pro komunikaci – lidskou, vstřícnou, profesionální
Velmi dobrou znalost angličtiny (slovem i písmem)
Orientaci v online prostředí a ochotu učit se nové nástroje
Samostatnost, organizovanost a schopnost přemýšlet v souvislostech
Zájem o naše produkty a přírodní životní styl je velkou výhodou
Schopnost koordinovat tým i individuálně růst – s pokorou a vnitřní silou
Co nabízíme
Klíčovou roli ve firmě, která staví na vztazích a důvěře
Možnost ovlivnit podobu zákaznické zkušenosti i obchodního rozvoje
Tým, který funguje, a produkty, za kterými si stojíme
Inspirativní prostředí – lidské i vizuální
Férové ohodnocení, podporu vedení a prostor pro růst
Práci v Ostravě, s možností částečné flexibility
Zaujalo tě to?
Napiš nám pár vět o sobě – co tě na této roli přitahuje, jak přistupuješ k zákazníkům a čím můžeš obohatit náš tým.
kariera@bewit.love
Těšíme se na Tebe!
Benefity
Mobilní telefon
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Kafetérie
Informace o pozici
BEWIT Natural Medicine, s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Středně pokročilá)
Zákaznický servis , Vedoucí/manažer týmu
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky