Broker Consulting, a.s.
30 000 – 40 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Jsme finanční a realitní konzultanti. Pomáháme lidem s jistotou zvládat osobní cíle a velká životní rozhodnutí. Inspirujeme své klienty a spolupracovníky k růstu a finanční nezávislosti.
Výše uvedené firemní poslání asi nejlépe charakterizuje to, čím je Broker Consulting. Je společností, která své klienty bezpečně provádí složitým světem osobních financí a poskytuje pomoc i při tak závažných operacích, jakými jsou nákup či prodej nemovitostí.
Pracovní nabídka
Co vás čeká?
Osobní asistent/asistentka ředitele zajišťuje dílčí činnosti v obchodním oddělení. Pracuje jako administrativně-organizační podpora ředitele. Připravuje podklady pro obchodní jednání, domlouvá termíny s klienty, uzavírá smlouvy a realizuje zakázky. Je přítomna při obchodním jednání.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
Co vám můžeme nabídnout?
Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, pošlete nám své CV.
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Dovolená více než 5 týdnů
Bonusy/prémie
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Informace o pozici
Broker Consulting, a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Administrativa , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky