Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví
53 000 – 60 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Do obchodního týmu hledáme zkušeného kolegu/kolegyni na samostatnou pozici Specialisty veřejných zakázek
Hledáme klíčového člena obchodního týmu, který v řádu a pravidlech nachází příležitost a ne překážku. Parťáka, který vidí ve veřejných zakázkách možnost, jak dělat věci transparentně, smysluplně a efektivně. Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á se v tomto prostředí cítí jako doma a bude pro nás oporou v celém procesu. Někoho, kdo pomůže obchodnímu týmu dělat správná rozhodnutí správným způsobem.
Pracovní nabídka
Co Vás u nás čeká?
· Kompletní příprava a administrace celého procesu výběrových řízení dle platné legislativy převážně v oblasti marketingových aktivit, nákupu zboží a služeb
· Příprava zadávací i smluvní dokumentace ve spolupráci s kolegy z odborných týmů i právního úseku
· Sestavování a hlídání plánu veřejných zakázek
· Administrace zakázek v interním systému, administrace a evidence smluv
· Jednání s dodavateli, obchodními partnery a interními útvary
· Kontrola dodržování povinností a závazků vyplývajících z veřejných zakázek
· Zpracovávání výstupů, statistik a reportů
· Součinnost při zpracování podkladů pro kontrolní a auditní činnost
· Metodická podpora týmu obchodního úseku v oblasti veřejných zakázek
Nejlépe k nám zapadne ten, kdo má:
· Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
· Prokazatelnou praxi alespoň 3 roky v oblasti veřejných zakázek v roli zadavatele (výhodou je praxe v sektoru veřejné správy či zdravotnictví)
· Znalost Zákona č. 134/2016 Sb. a schopnost jeho samostatné aplikace
· Pokročilá uživatelská znalost MS Office (Excel, Word)
· Orientace ve vyhláškách a základní právní a ekonomický přehled
· Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti, smysl pro detail
· Schopnost koordinace napříč různými odděleními
· Výrazná samostatnost, pečlivost, důslednost a odpovědnost za výsledky
Proč se Vám u nás bude líbit? Co Vám nabízíme:
Nabízíme zajímavou a pestrou práci u českého, stabilního a dlouhodobě prověřeného zaměstnavatele.
Vaši práci umíme ocenit. Nabízíme motivující finanční ohodnocení, k tomu 13. mzdu a celou řadu dalších benefitů (například stravenky, FlexiPass v hodnotě 10.000 Kč/rok)
Jsme moderní v tom, že propagujeme work-life balance. Proto u nás budete mít pružnou a zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně, pět týdnů dovolené, 4 dny osobního volna a možnost home office. Nabízíme možnost průběžného vzdělávání a dalšího osobního rozvoje.
Pracovní smlouvu nabízíme nejprve na dobu určitou na jeden rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Místo výkonu práce: Praha 4
Nástup: 1. 10. 2025 nebo dle domluvy.
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
13. plat
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Informace o pozici
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby , Administrativní pracovník, Pracovník back office, Referent, Ekonom
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky