AZfacility s.r.o.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Jsme česká společnost s více než 15 lety zkušeností v oblasti facility managementu. Specializujeme se na komplexní služby pro komerční objekty, průmyslové podniky a kancelářská centra. Naším cílem je poskytovat kvalitní služby, které přinášejí skutečnou hodnotu a spokojenost našim klientům a být spolehlivým partnerem, který přistupuje k práci flexibilně, efektivně a lidsky, s využitím vlastních personálních a technických zdrojů. Zároveň klademe důraz na rozvoj našich zaměstnanců a péči o firemní kulturu, protože si vážíme nejen našich klientů, ale i našich lidí.
Pracovní nabídka
Hledáme zkušeného a motivovaného provozního manažera/ku, který/á se stane klíčovou součástí našeho týmu a převezme odpovědnost za organizaci a řízení úklidových služeb v Brně a okolí. Vaším hlavním cílem bude zajištění hladkého chodu provozu, vedení týmu uklízecích pracovníků a zajištění dodržování vysokých standardů kvality.
Co bude Vaší náplní práce?
Jak si Vás představujeme? Co byste měl/a mít?
Co nabízíme?
Zaujala Vás tato příležitost?
Pokud jste připraveni přijmout výzvu, kontaktujte nás s přiložením svého životopisu a krátkého motivačního dopisu.
Benefity
Mobilní telefon
Individuální rozvržení pracovní doby
Firemní akce
Bonusy/prémie
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Vlastní organizace náplně práce
Informace o pozici
AZfacility s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kvalita a kontrola jakosti, Zákaznický servis, Služby , Kontrolor, Kvalitář, Pracovník front office, Vedoucí/manažer týmu
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky