Activity Prague s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Baví tě pomáhat a dělat radost prostřednictvím skvělých zážitků? Dělá ti radost mluvit s lidmi a nevadí ti ani administrativa? Zvládneš to i v angličtině? Tak přesně tebe chceme.
Tahle práce se neobejde bez lidí, kteří se nebojí máknout, ale zároveň jim nechybí dobrá nálada a smysl pro humor. Jsme mladá parta, která se věnuje eventům v oblasti sportovně rekreačních zážitků a zakládáme si na osobním a přátelském přístupu.
„Ahoj, jsem Bára, momentálně hledám posilu k sobě do týmu zákaznické podpory. Zaujalo tě to a chceš se stát naší součástí? Tak pokračuj ve čtení.“ 😊
Co tě čeká?
Denně se u nás postaráš o mnoho zejména zahraničních klientů, kteří potřebují poradit a inspirovat, aby maximálně využili naše služby.
- Komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu a mailu.
- Odpovídání na dotazy, zpracovávání objednávek a rezervace dohodnutých termínů, řešení stížnosti a požadavků.
- Zároveň budeš administrativní a organizační podporou mezi klienty a instruktory nebo koordinátory jednotlivých akcí.
- Provoz linky 7 dní v týdnu v čase 9-20 hodin
Co u nás využiješ?
- Zkušenost v rámci zákaznické podpory nebo podobné pozice
- Dobrou znalost angličtiny a češtiny (mluvená i psaná). Většinu dne komunikujeme v angličtině telefonicky.
- Dobrou uživatelskou znalost práce na počítači
- Komunikativnost, orientaci na zákazníka, profesionální vystupování a odolnost vůči stresu
- Zároveň se ti budou hodit empatie, trpělivost, dobré organizační schopnosti a také týmovost.
Jak to bude vypadat, až nastoupíš?
Každý nováček u nás prochází vstupním školením a má k ruce mentora. Naučíš se tam všechno, co jako člověk na podpoře budeš potřebovat – vést rozhovor se zákazníkem, vystupovat jako profík, chovat se prozákaznicky, umět nabídnout klientovi alternativy, ale i zvládat krizové situace.
Co pro tebe máme my?
Příjemné pracovní prostředí a zázemí přátelského kolektivu
Klidnou kancelář v blízkosti metra I. P. Pavlova
Možnost home office (max 2 dny v týdnu při plném úvazku)
Aktivní využití cizích jazyků na denní bázi
Možnost dohodnout si pracovní dny dle individuálních potřeb
Zajímavé finanční ohodnocení
Firemní notebook a telefon
Zaměstnanecké slevy na firemní produkty
Úvazek:
Plný i částečný (minimálně poloviční)
Forma:
HPP / IČO /
Odměna:
25-40 tisíc dle zkušeností
Je to pozice přesně pro tebe? Tak nám pošli svůj životopis v češtině i angličtině a my se s tebou rádi potkáme nejdřív na telefonickém rozhovoru a poté osobně. Těšíme se na tebe. 😊
Bára Nesetová, vedoucí zákaznické podpory
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Informace o pozici
Activity Prague s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Telekomunikace, Administrativa , Pracovník call centra
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky