Přihlásit

Ředitel/ka obchodního centra

Společnost

Active Retail Asset Management s.r.o.

Plat

50 000 ‍–‍ 70 000 Kč

Odpovědět Odpovědět Uložit nabídku Uložit nabídku

Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.

Hotovo! Nabídku jsme poslali na e-mail .
Teď už stačí jen odpovědět.

Poslat nabídku na e-mail

Kam vám můžeme nabídku Ředitel/ka obchodního centra u Active Retail Asset Management s.r.o. poslat?

Zadejte správný formát e-mailu
Nepovedlo se odeslat e-mail. Zkontrolujte, prosím, e-mailovou adresu a zkuste to znovu.

Za účelem zaslání pracovní nabídky budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit méněZobrazit více | Podmínky služby

Potvrzením odeslání poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Varšava, Polsko, KRS 0000988078

Další informace o zpracování údajů jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.

Úvodní představení

ARAM je moderní, praktická a důvěryhodná společnost v oblasti správy aktiv a majetku, která dosáhla v České republice výjimečných výsledků. Nabízíme kompletní sortiment služeb správy majetku a mnohé další, se silným důrazem na maloobchod a volný čas v kombinaci s citem pro inovace a efektivitu. Naše odborné znalosti napříč oblastí obchodu s nemovitostmi nám umožňují vytvářet výjimečné maloobchodní prostory, které spotřebitel rád navštíví a utratí zde své peníze.

Pracovní nabídka

Proč se stát součástí ARAMU?

• Nejsme korporát, ale malá a vstřícná firma.
• O práci nemáme nouzi a nemluví za nás řeči, ale výsledky.
• Příjemná atmosféra a vzájemná důvěra je základem pro dobře odvedenou práci, a proto si na ní dáváme extra záležet.
• Práce nás baví a umíme si užít spoustu legrace v kanceláři i mimo ni.
• Jsme parta cca 20ti lidí, kterou spojuje nadšení a týmový duch.
• Staneš se součástí skvělého týmu s bohatým know-how, který ti nabídne možnost profesně růst.

Co vás čeká

Administrativní oblast

Ekonomická oblast

· Dohled nad efektivním plněním všech činností a úkolů daných obecně platnými normami a předpisy;

· Včasné a přesné vybírání nájemného, včasné fakturování a vybírání všech fakturovaných částek splatných podle nájemních smluv, vedení záznamů o platbách každého nájemníka;

· Vedení evidence nájemců a sledování doby vypršení nájemních smluv a jejich prodloužení;

· Sledování ročního výkazu tržby nájemců obchodních jednotek;

· Zpracování, projednání s majitelem a schválení provozních rozpočtů centra, a to před datem, které bude dodatečně určeno;

· Zpracování prognózy hotovosti pro očekávaný příjem a náklady za příslušný rok, dle položek rozpočtu, a to před datem, které bude dodatečně určeno;

· Vedení nákladů na provoz centra (topení, elektrická energie, úklid, opravy a údržba) a jejich měsíční vykazování v porovnání se schváleným rozpočtem;

· Předepisovaní a upravování výše záloh na služby v centru spojené s pronájmem nebytových prostor;

· Zaúčtování skutečných nákladů za služby, seznámení nájemců s vyúčtováním za služby včetně zajištění;

· Pravidelné roční vyhodnocování tržeb nájemců komerčních ploch;

· Eventuální upomínání dlužných částek do doby soudního vymáhání;

· Sledování tzv. tržního (procentního) nájemného, sledování a přesné fakturování, kde je aplikovatelné;

· Navrhování odpovídající výše nájemného na uvolněné prostory;

· Zpracování podkladů pro rozúčtování nákladů za odběr médií pro jednotlivé nájemce (včetně měsíčních výkazů a diagramů o spotřebě energií předávání zpracovaných statistických formulářů);

· Sledování toho, zda nájemníci dodržují speciální ustanovení anebo dohodnutá opatření;

· Příprava, projednání a předložení smluv s nájemci vlastníkovi k odsouhlasení;

· Prezentace a inzerce volných prostor v tisku, letáky, ostatní sdělovací prostředky;

· Zajišťování prohlídek prostor;

· Navrhování odpovídajícího vhodného rozvržení nájemců v centru (tenant mix) dle marketingových průzkumů a komodit a vyhledávání nových nájemců při avizovaném ukončení nájemného vztahu;

· Spolupráce a poradenství s majitelem, jeho agenty, jeho právními zástupci a ostatními konzultanty při uzavírání nájemních smluv a veškerých smluv spojených s provozem a nájmem objektu;

· Zpracování ročního plánu marketingových a propagačních aktivit, včetně jejich finančního zajištění; vypracování reklamní strategie (jak externí, tak s využitím krátkodobých programů a ploch pro reklamu v rámci areálu centra);

· Navrhování jednotlivých řešení v rámci tzv. programu krátkodobých pronájmů, včetně smluvního zajištění a všech ostatních aspektů, obdobně jako u dlouhodobých nájemců.

Technická oblast

Spolupráce s technikem centra při:

Marketingová oblast

Spolupráce s marketingovým oddělením ARAMu při:

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Výhodou bude, pokud budete umět

Benefity

Mobilní telefon

Individuální rozvržení pracovní doby

Stravenky/příspěvek na stravování

Firemní akce

Dovolená 5 týdnů

13. plat

Zdravotní volno/sickdays

Flexibilní začátek/konec pracovní doby

Children-friendly office

Kafetérie

Dog-friendly office

Informace o pozici

Společnost

Active Retail Asset Management s.r.o.

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)

Zařazeno

Marketing, Vrcholový management, Administrativa , Marketingový ředitel/manažer, Jednatel, Výkonný ředitel

Typ pracovního poměru

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

pracovní smlouva

Zadavatel

Zaměstnavatel

Odpovědět Odpovědět Uložit nabídku Uložit nabídku

Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.

Hotovo! Nabídku jsme poslali na e-mail .
Teď už stačí jen odpovědět.

Poslat nabídku na e-mail

Kam vám můžeme nabídku Ředitel/ka obchodního centra u Active Retail Asset Management s.r.o. poslat?

Zadejte správný formát e-mailu
Nepovedlo se odeslat e-mail. Zkontrolujte, prosím, e-mailovou adresu a zkuste to znovu.

Za účelem zaslání pracovní nabídky budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit méněZobrazit více | Podmínky služby

Potvrzením odeslání poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Varšava, Polsko, KRS 0000988078

Další informace o zpracování údajů jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.

Kontaktní údaje

Pošleme Vám obdobné nabídky

Vytvořením upozornění na nabídky poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem usnadnění získání nových pracovních nabídek na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům; (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů; (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně; (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech; (v) na přenositelnost údajů; (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků; (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Varšava, Polsko, KRS 0000988078

Další informace o zpracování údajů jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.