GTL, spol. s r.o.
31 000 – 40 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK V MEZINÁRODNÍ KAMIONOVÉ DOPRAVĚ
Do našeho týmu hledáme spolehlivou kolegyni či kolegu, která/ý nám pomůže s administrativou.
Zkušenosti v oboru nejsou potřeba, vše vás naučíme. Co je ale důležité už na začátku, je samostatnost, zodpovědnost a chuť přemýšlet v souvislostech. Logistika je dynamická a často přináší nečekané situace – právě v tom je ale její kouzlo. Každý den se setkáte s novými výzvami, které je potřeba zvládnout. My vám dáme všechny nástroje i podporu, ale bude na vás, abyste si práci postupně vzali za svou a posouvali se dál, třeba klidně až k samostatnému řízení přeprav.
Jsme stabilní firma, která se v logistice pohybuje už přes 30 let. Díky dlouholetým zkušenostem stále rosteme a vyvíjíme se – a stejně tak rádi pomůžeme v růstu i vám. Nabízíme zázemí, na které se můžete spolehnout, a tým, kde si lidé navzájem kryjí záda.
Co budete mít na starosti:
- Administrativní podporu oddělení – zapisování dat, práce s interním systémem, vytváření a správa
podkladů k přepravám
- Komunikace se zákazníky, partnery, dopravci
- Práce s dokumenty – kontrola, úpravy a ukládání dokladů
- Vlastní rozvoj – až budete chtít, naučíme vás řídit přepravy od A do Z
Co potřebujete mít:
- Znalost českého jazyka
- Angličtinu na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
- Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
- Schopnost si správně rozvrhnout priority a organizovat si práci
- Příjemné vystupování a komunikační dovednosti, schopnost přizpůsobit se různým kulturám
- Otevřenost k učení – chyby berete jako součást růstu a umíte se z nich poučit
- Praxe v oboru dopravy výhodou, ale pokud ji nemáte, rádi vás vše naučíme
Nabízíme Vám:
- Perspektivní práci ve stabilní společnosti s 30letou tradicí
- Adaptační plán pro nováčky, podporu zkušených kolegů při zaučování i v průběhu pracovního
poměru
- Možnost osobního i profesního rozvoje a dalšího vzdělávání, jazykové kurzy, školení
- Neformální firemní kulturu, moderní pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Motivační finanční ohodnocení (fixní mzda a pravidelné čtvrtletní bonusy, jejichž výši
můžete ovlivnit)
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Mobilní telefon i k soukromým účelům
- 5 týdnů dovolené + 4 sick day
- Firemní akce, dárky k životním i pracovním výročím
- Multisport kartu
- Vlastní fitness a wellness přímo v areálu
- Vybavenou kuchyň s jídelnou
- Po zaučení v případě nutnosti možnost pracovat z domova
Pracovní doba:
Pracovní doba je flexibilní, ale potřebujeme, abyste začínali mezi 7:00–8:00. Během týdne můžete končit už ve 14:00, v pátek je potřeba zůstat do 15:00.
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Nadstandardní lékařská péče
Informace o pozici
GTL, spol. s r.o.
Odborné vyučení bez maturity
Čeština (Středně pokročilá), Angličtina (Mírně pokročilá)
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování , Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Vkládání dat do počítače, Disponent, Logistik, Specialista logistiky
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky