CentralWork s.r.o.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Personální agentura CentralWork nabízí profesionální poradenské služby při hledání zaměstnání. Pomáháme firmám najít pravé talenty a taky talentům najít zaměstnání snů.
Pracovní nabídka
Baví tě mít věci pod kontrolou, organizovat, zapisovat a komunikovat s lidmi? Hledáme administrativní posilu, která nám pomůže udržovat chod obchodního oddělení. Občas zavoláš klientovi nebo domluvíš schůzku, ale většina práce je o systematické podpoře týmu. A pokud by tě do budoucna lákal i samotný obchod – dveře máš u nás otevřené.
Co bude tvoje každodenní práce?
Co od tebe čekáme?
Co ti nabízíme?
👉 Pokud hledáš práci, kde využiješ svoje organizační schopnosti, pečlivost a chuť komunikovat s lidmi, dej nám o sobě vědět. Hledáme kolegu/kolegyni do administrativního týmu s přesahem do salesu. Pokud tě časem láká stát se obchodníkem – rádi tě to naučíme. A pokud ti víc sedí pohodová práce s administrativou a podporou obchodního týmu, i pro tebe u nás bude místo.
Informace o pozici
CentralWork s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Administrativa, Personalistika a HR, Prodej a obchod , Administrativní pracovník, Pracovník back office, Personalista, Obchodní referent, Prodejce po telefonu/Telesales
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Personální agentura
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky