Ingersoll Rand
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
We are an American company providing every kind of administrative and financial service for our European branches.
We have been in Brno since 2011 and we quickly grew from the original staff of 30 employees to 400+. The corporate world and its anonymity are not for us, as we want to know the names and faces of the people around us, and that has worked well for us.
We work in an international environment and we are a diverse group of people, languages and experiences.
Pracovní nabídka
About Us
Ingersoll Rand is a global market leader with a broad range of innovative and mission-critical air, fluid, energy, and medical technologies, providing services and solutions to increase industrial productivity and efficiency.
Job Summary
Sales Coordinators manage client orders from all over the world on a daily basis. In addition to order management sales coordinators handle quotations and verify delivery dates. They are at customer disposal in case of any questions.
Responsibilities
Basic Qualifications
Travel & Work Arrangements/Requirements
Fully site-based, flexible working, hybrid model, up to 50% home office
Key Competencies
What We Offer
O firmě
We are an international company with US roots providing various administrative and financial services for the industrial sector. Despite the... Číst více
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Příspěvek na vzdělání
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Kafetérie
Mobilní telefon
Individuální rozvržení pracovní doby
Firemní akce
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Informace o pozici
Ingersoll Rand
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Němčina (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Zákaznický servis
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky