INVENT HR Consulting, s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Staň se součástí velkého projektu!
Společnost Woolworth, lídr v oblasti diskontního prodeje nepotravinářského zboží, vstupuje na český a slovenský trh.
Hledáme asistentku/ asistenta provozního oddělení s aktivní znalostí německého jazyka (B2/C1) pro naši kancelář v Praze.
Tvojí náplní práce bude:
Administrativní podpora vedení a týmu
Komunikace s kolegy v ČR, SR a Německu
Překlady materiálů, správa dokumentů
Organizace cest, rezervace hotelů a aut
Kontrola faktur, správa kanceláře
Každodenní operativa
Co od tebe očekáváme?
Očekáváme:
SŠ vzdělání, praxe výhodou
Aktivní znalost němčiny (krátké zapracování v Německu)
Znalost slovenštiny je vítána, ale není podmínkou
MS Office, pečlivost, samostatnost
Týmového ducha a flexibilitu
Co nabízíme?
Nabízíme:
Zázemí silné mezinárodní společnosti
Odpovídající mzdu, 25 dnů dovolené
Kvalitní zaškolení, přátelské prostředí
Flexibilní pracovní dobu
Slevu na firemní produkty
Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka ODPOVĚDĚT. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.
Informace o pozici
INVENT HR Consulting, s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Pokročilá), Němčina (Pokročilá), Slovenština (Základní)
Administrativa , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Vkládání dat do počítače, Office Manager, Referent
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Personální agentura
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky