Unicorn
37 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Přemýšlíš o práci, která tě bude rozvíjet a motivovat k dalšímu kariérnímu posunu? Přidej se k nám jako Assistant a staň se důležitou posilou našeho týmu.
Nabízíme velkou škálu produktů, a tak tě čeká dostatek zajímavých úkolů. Budeš mít klíčovou roli ve správě našich aktivit - organizace schůzek, služebních cest nebo správa plateb jsou jen začátkem! Práce je pestrá a každý den přinese nové úkoly a příležitosti naučit se něco dalšího.
Pozici přebereš po spolupracovnici, která se posouvá dál v rámci společnosti. Pokud nám to bude pracovně klapat, může se i tvá cesta odvíjet v podobném duchu. Tak už neváhej a dej nám o sobě vědět!
Zní ti to zajímavě? Pošli nám své CV (LinkedIn profil) a staň se klíčovou posilou naší jednotky.
Těšíme se na tvou odpověď a na případné setkání!
O firmě
Unicorn je renomovaná evropská společnost poskytující ty největší informační systémy z oblasti IT pro ty nejvýznamnější firmy. Za dobu našeho... Číst více
Benefity
Firemní rekreační zařízení
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Informace o pozici
Unicorn
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Recepční, Finanční účetní, Účetní
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky