Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Skupina KNORR-BREMSE je předním světovým dodavatelem brzdových systémů a dalších produktů pro kolejová a užitková vozidla a zaměstnává ve 100 lokalitách 30 zemí více než 30.000 pracovníků.
Produkty skupiny Knorr-Bremse už 120 let zásadní měrou přispívají k vyšší bezpečnosti a energetické efektivitě na silnicích a železnicích po celém světě.
Pracovní nabídka
Intercompany účetní je zodpovědný/á za správu a zpracování příchozích faktur od partnerů Knorr-Bremse (IC) v regionech EMEA, APAC a Americe. Tato role zajišťuje přesné párování faktur a plateb, včasné řešení nesrovnalostí a podporu při měsíčním uzávěrce. Ideální kandidát/ka bude efektivně spolupracovat s interními týmy a partnery, dodržovat vysoké standardy služeb a využívat nástroje jako Coupa a Blackline pro zefektivnění procesů.
• Správa příchozích faktur od IC partnerů po celém světě, včetně faktur s objednávkou (PO) i bez ní
• Šetření a řešení cenových a množstevních nesrovnalostí ve fakturách
• Potvrzení a validace splatných faktur pro zpracování plateb
• Párování faktur s odpovídajícími přijatými a odeslanými platbami
• Sledování faktur po splatnosti, zasílání upomínek a podpora při řešení problémů
• Měsíční rekonciliace, výpočet zboží na cestě, zaúčtování zboží na cestě v systému a řešení nesrovnalostí
• Denní řešení příchozích pokynů nebo ad hoc požadavků od jednotlivých IC partnerů
• Podpora při měsíční uzávěrce, zajištění přesnosti a aktuálnosti všech IC účtů závazků
• Spolupráce s partnery a kontrolními odděleními pro efektivní komunikaci a řešení problémů
• Zajištění kvality služeb prostřednictvím konzistentního plnění očekávání zákazníků
• Podpora při interních a externích auditech
• Využívání nástrojů Coupa TM5 a dalších pro efektivní správu mezifiremních závazků
• Pokročilá znalost angličtiny (minimálně úroveň B2); znalost dalších jazyků výhodou
• Zkušenosti s nástroji pro rekonciliaci jako Blackline a Coupa jsou vítány
• Silné analytické myšlení a schopnost řešit problémy
• Orientace na zákazníka s proaktivním a pozitivním přístupem
• Pokročilá znalost aplikací MS Office, zejména Outlook, Teams a Excel
• Výborné komunikační schopnosti a schopnost efektivní týmové spolupráce
• Schopnost samostatné práce, správy denních operací a dodržování termínů
• Inovativní přístup a schopnost zlepšovat a optimalizovat procesy
• Důslednost a orientace na detail s důrazem na přesnost a dokončení úkolů
• Znalost systému SAP je výhodou
CO VÁM MŮŽEMA NABÍDNOUT:
Rovnováha mezi pracovním a osobním životem
Finanční benefity
Péče o vaši pohodu a rozvoj
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Ubytování/příspěvek na ubytování
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Kafetérie
Mobilní telefon
Možnost si napracovat hodiny
Firemní akce
Bonusy/prémie
13. plat
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Children-friendly office
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vlastní organizace náplně práce
Dog-friendly office
Informace o pozici
Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Středně pokročilá)
Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky