Oblastní manažer

Oblastní manažer řídí organizaci, připravuje spolupráce a jedná s klíčovými partnery v kontextu regionu, který je mu svěřený.

Typické činnosti a pracovní náplň

  • monitoruje trh a vyhledává nové možnosti v konkrétní zemi
  • provádí akvizice nových klientů a připravuje strategie pro průnik na trh
  • zodpovídá za odbyt produktů, servis pro stávající zákazníky a vyhledávání zákazníků nových
  • pravidelně reportuje výsledky na mezinárodní úrovni

Zkušenosti vhodné pro tuto pozici

  • komplexní myšlení
  • přizpůsobivost (flexibilita)
  • zvládání zátěžových situací
  • argumentační schopnosti
  • komunikační dovednosti
  • prezentační dovednosti
  • vyjednávací schopnosti
  • kritický pohled
  • organizační schopnosti
  • vnímání příležitostí a jejich kritické hodnocení
  • důvěra ve schopnosti ostatních
  • schopnost motivovat druhé
  • MBA studium