
Možnost oslovit přes deset tisíc návštěvníků, sesbírat stovky životopisů a podívat se, jak jdou na nábor a HR jinde. To všechno nabízí pražský festival Career Expo, který se uskuteční 12. a 13. března v O2 universu. Jobs.cz vás pěti pádnými důvody přesvědčí, proč tam letos nechybět.
Jak to vypadá na Career Expo? Trochu jako v mraveništi. Všude se proplétá spousta lidí a živě diskutuje se zástupci firem. Na stánku, který patří České televizi, poslouchá napjatě publikum přednášku o tom, jaké to je být zahraničním zpravodajem. Za OREA hotels s návštěvníky prohodí pár slov robot a na stanovišti Vězeňské služby ČR se můžou podívat, jaké zbraně byly zabaveny vězňům ve výkonu trestu. Stánek značek Jobs.cz, Prace.cz a Práce za rohem se zase proměnil v pláž s křesílky a mořem skvělých pracovních nabídek.
TIP: Chcete se podívat, jaký je na Career Expo cvrkot? Koukněte na video.
Alespoň takhle to probíhalo na Career Expo vloni, kdy se na akci zaregistrovalo přes deset tisíc návštěvníků a představilo více než 90 firem. Letos se očekává účast ještě větší, a to na obou stranách. Byla by škoda o místo na festivalu přijít. Tady je pět důvodů, proč se zúčastnit:
Když probereme jednotlivé body detailněji, stojí za to zastavit se hned u prvního. Komunikace na dálku nám dnes v mnohém usnadňuje život a platí to i o náboru. Jobs.cz je toho nejlepším příkladem. Jenže osobní setkání má rozměr, který lze přes obrazovku počítače jen těžko přenést. A Career Expo je jedinečnou příležitostí potkat se s uchazeči o práci naživo. Všude na festivalu je vidět, jak jsou lidé rádi, že se mohou setkat osobně.
TIP: Rádi byste na Career Expo měli vlastní stánek? Stačí vyplnit náš kontaktní formulář a my se vám ozveme. Nebo kontaktujte svého obchodníka v Alma Career.
„Aby se obě strany vzájemně dostatečně oťukaly a zjistily, nakolik si sednou nejen po profesní, ale i po lidské stránce, je nejlepší sejít se tváří v tvář,“ říká Peter Krutý z firmy Alma Career, která je pořadatelem festivalu a provozovatelem značky Jobs.cz.
Na festivalu mohou také firmy prezentovat, jaké opravdu jsou. „Náš stánek praskal ve švech. Ukázali jsme, že nejsme jen prodejce kosmetiky, ale společnost s mezinárodní působností, technologická firma a atraktivní zaměstnavatel, který nabízí práci napříč obory,“ popsala loňskou zkušenost Adriána Oboňová z Notino.
Zkrátka jestli někde zapracovat na employer brandingu, osobně představit své aktivity a firemní hodnoty tisícům návštěvníků a získat CVčka perspektivních kandidátů, tak na našem festivalu pracovních příležitostí. Například společnosti Kaufland zajistil několik stovek životopisů. A pozitivně hodnotily účast na festivalu i další firmy.
Career Expo v číslech
Pro všechny, kdo mají co do činění s HR a náborem, má ale Career Expo ještě další přínos. Personalisté a manažeři tam mohou nasbírat inspiraci pro svoji práci a setkat se s řadou odborníků z oboru. Na stáncích, přednáškách i workshopech mohou zjistit, jak na to jdou jinde, co se osvědčilo i jak se vyhnout slepým uličkám. „Mým zájmem byla inspirace pro práci v HR. Zajímalo mě, jak se v různých firmách prezentuje, jaké náborové aktivity využívají a jaký marketing volí,“ potvrzuje Michaela Cintlová ze společnosti HAAS+SOHN Rukov.
Důvodů zúčastnit se Career Expo je prostě celá řada. Tak si co nejdřív zajistěte místo.