
E-mail patří ke klíčovým nástrojům efektivního B2B prodeje, zcela však ztrácí svou prodejní sílu, pokud jej příjemci neotevřou. Jak tedy dosáhnout nejen otevření, ale i přečtení vaší zprávy?
Začněte osobní e-mailovou adresou, z níž budete zprávy odesílat. Ideální je spojit v ní jméno i příjmení, podle něhož vás příjemci okamžitě poznají. Stejně osobní přístup je třeba zvolit i k předmětu zprávy. Zkuste například do předmětu umístit jméno osoby, o níž jste si jisti, že ji příjemce zná.
Pokud nedisponujete přímou referencí, vsaďte v předmětu zprávy na jméno největšího konkurenta oslovované společnosti. Jasně specifikujte výhody případné spolupráce – např. „Jak váš konkurent dosáhl 20% úspory nákladů na skladování“.
Držte se zásady stručnosti. Předmět by například neměl přesahovat délku 50 znaků, aby jej příjemce ve svém e-mailovém klientu viděl celý. Inspiraci k vytváření předmětů naleznete například v titulcích novin.
Nakonec si zapamatujte, že účinnost zpráv je třeba testovat a měřit. Bez měření se nedozvíte, co funguje a co naopak nefunguje.
Zdroj: HR News