Unicorn
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Přidej se k nám a staň se klíčovým článkem našeho týmu. Potřebujeme k sobě energického a samostatného člověka, který se nezalekne rozmanité agendy.
Práce je pestrá a každý den přinese nové úkoly a příležitosti naučit se něco dalšího. Budeš se starat například o organizaci schůzek, hlídání plateb v systému a každodenní operativu, která udržuje obchod i realizaci v chodu.
Zní ti to dobře a je tohle přesně ta práce, kterou hledáš? Rozhodně čti dál!
S pozicí se pojí i pružná pracovní doba s možností homeoffice (2-3 dny v týdnu na pobočce, 2-3 dny homeoffice)
Po stránce vzdělání a dovedností:
Po lidské stránce si sedneme, pokud:
Zaujali jsme tě? Pošli nám své CV (LinkedIn profil), rádi se s tebou potkáme!
O firmě
Unicorn je renomovaná evropská společnost poskytující ty největší informační systémy z oblasti IT pro ty nejvýznamnější firmy. Za dobu našeho... Číst více
Benefity
Firemní rekreační zařízení
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Informace o pozici
Unicorn
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky