TRAFICON TOBACCO RETAIL s.r.o.
Jak se nám daří?
Proč k nám?
Jsme stabilní společnost s cebtrálou v Liberci a v Praze, která stále roste. Najdete u nás přátelský kolektiv, moderní prostředí a řadu zajímavých benefitů.
Rádi mezi sebe přivítáme dalšího kolegu, tak neváhejte a pojďte do toho s námi.
Jak pracujeme?

Vzdělávání a rozvoj
Zaměstnanci mají prostor pro vlastní nápady a kreativitu. Pořádáme také vzdělávací akce, workshopy - je zde možnost kariérního růstu.

Společné akce
Nezapomínáme ani na pravidelná setkávání jako jsou teambuildingy a tematické snídaně či večírky, na kterých můžete poznat své kolegy i trochu jinak než jen za kancelářským stolem 😊.
Benefity
Stabilita
Jsme stabilní česká společnost působící na trhu více jak 25 let.
Penzijní pojištění
Každému zaměstnanci poskytujeme příspěvek na penzijní pojištění.
Vzdělávání
Zaměřujeme se na pravidelná vzdělávání našich zaměstnanců.
Flexibilní pracovní doba
Je jen na vás, jestli začnete pracovat brzy ráno nebo si přispíte.
Vybavení
Zajistíme Vám kompletní vybavení, které k práci potřebujete.
Příspěvek na stravování
Přispíváme Vám na obědy formou stravenkového paušálu.
Občerstvení na pracovišti
K dispozici Vám je káva i čaj po celý Váš pracovní den.
Pravidelná setkávání
Pořádáme různé teambuildingové akce a vánoční večírek.
Koho hledáme?
S kým budete pracovat?

Ve společnosti TRAFICON jsem začínal na pozici Vedoucího regionálních manažerů. Po 2 letech mi firma umožnila se kariérně posunout na pozici Obchodního ředitele. Každý den mi přináší mnoho nových výzev. Do mé pracovní náplně patří vedení všech prodejen a veškerá jednání s obchodními partnery.

Pro TRAFICON pracuji více jak 5 let, jsme firma s velice dynamickým růstem, kde je prostor, jak pro realizaci vlastních nápadů, tak možnost se stále učit novým věcem. Zároveň se snažíme postupně budovat značku, která bude na trhu stále silnější a v podvědomí zákazníků, kteří k nám budou rádi chodit nakupovat a budou se v prostředí našich prodejen cítit dobře.

Práce pro TRAFICON je pro mne novou příležitostí, kam se snažím přenést své letité zkušenosti z oblasti obchodu a řízení kolektivu. Společně s týmem skvělých kolegů se snažíme podpořit růst firmy a nasměrovat její dynamiku k naplnění dalších cílů.
Průběh výběrového řízení
Dejte nám o sobě vědět
Jako první krok nám pošlete svůj životopis, rádi se o Vás dozvíme bližší informace.
Co nejdříve Vás bude kontaktovat Recruiter
V druhém roku se Vám ozve náborová specialistka a krátce si s Vámi popovídá o Vašich zkušenostech a přiblíží Vám více nabízenou pozici.
Osobní nebo online setkání
V tento moment se s Vámi osobně potkáme. Osobní pohovor probíhá v našich kancelářích v Liberci, případně online. Potkáte se s kolegyněmi z HR oddělení.
Pohovor s nadřízeným
Nesmí chybět setkání s Vaším budoucím nadřízeným. Nastíní Vám svoje představy a řekne detailnější informace k pracovní pozici.
Sdělení výsledku výběrového řízení
Naše uchazeče vždy informujeme co nejdříve o výsledku výběrového řízení. Nenecháme Vás dlouho čekat a zpětnou vazbu sdělíme každému.
Domluvení termínu nástupu
V posledním kroku doladíme společně Váš termín nástupu. Zašleme Vám pracovní nabídku a po jejím potvrzení začneme s přípravou pracovní smlouvy. Těšíme se na Vás.