Efektivně spojujeme business a IT řešení. Jsme specialisté na tvorbu a aplikaci komplexních informačních systémů pro klienty z nejrůznějších oblastí. Realizujeme projekty, které měřitelně zvyšují hodnotu Vašeho podnikání. Máme klienty v dalších devíti evropských zemích. Spojením služeb manažerského poradenství jsme se stali pro Vás partnerem, který rozumí nejen podnikání zákazníka nebo jen IT, ale oběma zároveň.
zaměstnanců
úspěšných let na trhu
žen v naší IT firmě
Rádi hledáme řešení a propojujeme IT s podnikáním
Rozumíme potřebám zákazníka a přinášíme mu výhody. Vyvíjíme nové a originální produkty, které přinášejí hmatatelné výsledky. Díky našim odborníkům a letům zkušeností naše společnost dokonale a do hloubky rozumí všem klíčovým segmentům, ve kterých působíme. Vytváříme úzké vztahy s klienty, abychom mohli spolupracovat.
Jsme partnerem při budování oboustranné důvěry
Softec nabízí prostor nejen jako špičková společnost, ale také jako partner při budování vzájemné důvěry a otevřené spolupráci se zaměstnanci. Chováme se spravedlivě a preferujeme vzájemně prospěšná řešení.
Za našimi úspěchy stojí naši lidé
Našich zaměstnanců si ceníme – úspěchů dosahujeme především díky nim. Naše firemní kultura je založena na pilířích partnerství a důvěry. Velkou pozornost věnujeme motivaci zaměstnanců a průběžnému vzdělávání. Podporujeme osobní angažovanost, proaktivitu a kreativitu a vytváříme pro ně prostor.
Žijeme prací a pracujeme pro radost
Naši profesionalitu rozvíjíme systematickým vzděláváním a sdílením znalostí. Denně podáváme hrdinské výkony, plníme pracovní úkoly a splňujeme potřeby našich klientů. Vždy se snažíme najít čas na osobní rozvoj. Pravidelně pořádáme různé interní semináře a workshopy, účastníme se školení.
Ve zdravém těle zdravý týmový duch
Kolegové jsou také moji přátelé. Rádi se několikrát do roka setkáváme na oblíbených společenských akcích nebo různých sportovních aktivitách
Moderní pracovní prostředí zohledňující pracovní flexibilitu
Naše prostory zohlední nejen individuální, ale i týmové potřeby a flexibilní formy spolupráce. Podporují spolupráci fyzických i vzdálených týmů. Proto samozřejmě existuje nejen flexibilní pracovní doba, ale také práce z domova.
Pokud si myslíte, že u nás můžete svou kariéru posunout na novou úroveň, pošlete nám svůj aktuální životopis :-)
Každý kandidát nebo pozice je jiná a někdy potřebujeme více času na nalezení průniku vzájemných očekávání. Vždy vás však informujeme, i když v tuto chvíli nejsme schopni využít vašich zkušeností.
Pokud jsou vaše zkušenosti v souladu s požadavky našich pracovních míst, budeme s vámi souhlasit na osobní schůzce. Pokud nám z vašeho životopisu není vše jasné, nejprve přistoupíme ke krátkému telefonickému rozhovoru.
V rámci výběrového řízení se zajímáme nejen o vaše odborné dovednosti, ale také o osobnostní a intelektuální předpoklady. Celý výběrový proces přizpůsobujeme tomu, aby byl interaktivní a konzistentní.
Setkání se zpravidla zúčastní i potenciální nadřízený nebo příslušný technologický lídr. Během pohovoru si vzájemně objasníme nápady a očekávání a odpovíme na vaše otázky.
Jsme si vědomi toho, že čelíte důležitému rozhodnutí o vašem dalším odborném kurzu. Filozofií našeho výběrového řízení je vzájemný respekt, proto je nabídka práce výsledkem sladění vzájemných myšlenek a očekávání.