Přihlásit

Kili, s.r.o.

Kili, s. r. o. je významnou českou obchodní firmou s více než 30letou tradicí. Naším hlavním zaměřením je prodej materiálů pro výrobu nábytku, vybavování interiérů od prvotního návrhu až po samotnou montáž. Nabízíme široký sortiment zboží i přidružených služeb a neustále upravujeme a doplňujeme expozice našich dodavatelů v obchodních centrech Kili tak, aby nabízely všem zákazníkům aktuální novinky i dlouhodobě nejprodávanější zboží a materiály.

Jak se nám daří?
1993

rok založení Kili

750 mil.

obrat v roce 2023

160

zaměstnanců v roce 2025

Proč k nám?

Věříme tomu, že jen díky dlouhodobé spolupráci a dobrým vztahům dokážeme posunovat společnost každým dnem k lepším výsledkům. I díky tomu se nám neustále daří  postupně zvyšovat ziskovost. Naši zaměstnanci jsou pro nás vždy na prvním místě. Hlavním cílem je vyhledávat a dlouhodobě udržet talentované pracovníky s aktivním přístupem k životu a s chutí být skutečně dobří v tom, co dělají. Každému pomáháme rozvinout jeho potenciál a podporujeme iniciativu. Budujeme stabilní a zkušený tým kolegů, který bude dobrým partnerem pro naše zákazníky při realizaci snů a plánů v oblasti interiérů. I přes velikost společnosti stále fungujeme na rodinné bázi a své zaměstnance máme rádi. 

Benefity

Stabilita

Naše společnost se svou více než 30ti letou historií představuje stabilní společnost se svým místem na trhu. Je pro nás důležité skloubení pracovního a rodinného života, proto pracujeme pouze od pondělí do pátku.

Sleva na zboží

Našim zaměstnancům umožňujeme nakoupit nabízené zboží za výrazně zvýhodněné ceny.

Stravenkový paušál

Stravenky jsme nahradili jednodušším stravenkovým paušálem, který naši zaměstnanci dostávají vyplacený společně se mzdou.

Právní poradna zdarma

Může se stát, že naši zaměstnanci budou řešit složitou situaci, která si žádá poradu právníka - tuto službu našim lidem nabízíme zdarma.

4 Free day

Našim zaměstnancům nabízíme navíc pracovní volno, které mohou využít na den, kdy se necítí zcela fit a nebo k vyřízení osobních záležitostí.

Penzijní připojištění

Myslíme na budoucnost našich zaměstnanců, a tak jim mimo jiné přispíváme i na penzijní připojištění.

Jak to u nás vypadá?

Fotografie

Foto v galerii
Foto v galerii
Foto v galerii
Foto v galerii
Foto v galerii

Video

Spustit virtuální prohlídku

Koho hledáme?

Do 2 týdnů dostanete odpověď

Do 2 týdnů dostanete odpověď

Grafik / grafička

1. září
Odpověď do 2 týdnůMožnost občasné práce z domova

S kým budete pracovat?

Veronika Šedivá – foto

Veronika Šedivá

Personální specialista

Karel Nekvapil – foto

Karel Nekvapil

Vedoucí výroby nábytkových dílců

Anita Wittnerová – foto

Anita Wittnerová

Obchodní manažer

Průběh výběrového řízení
1
Pošlete nám životopis

První krok je jednoduchý. Stačí nám poslat svůj životopis (případně i s motivačním dopisem), ze kterého se toho o Vás dozvíme co nejvíce. Vaše profesní možnosti i očekávání budeme zvažovat jak ve vztahu k pozici, která Vás zaujala, tak i ke všem dalším z našich pracovních nabídek. Všem uchazečům dáváme zpětnou vazbu a to nejpozději do 14 dnů.

2
První kolo

Vybrané uchazeče zveme telefonicky do 1. kola. 1. kolo probíhá ve většině případů s personalistou, v případě poboček případně s vedoucím pobočky nebo regionálním manažerem. Zaměříme se na Vaše odborné znalosti a pracovní zkušenosti. Během pohovoru samozřejmě dostanete prostor i na Vaše dotazy a budete se moci seznámit se svým budoucím pracovištěm. Všichni uchazeči jsou následně informováni o výsledku.

3
Druhé kolo

Některé pozice si vyžadují Vás poznat blíže a proto budete pozván/a do druhého kola výběrového řízení. Pohovor ve druhém kole vede vedoucí příslušného oddělení. Blíže se seznámíte s potenciálním vedoucím, vykonávanou prací, pracovními podmínkami a případně podmínkami nástupu.

4
Rozhodnutí

Všem uchazečům sdělíme výsledek do smluveného termínu, nejvhodnějšímu uchazeči bude učiněna pracovní nabídka.

Kde nás najdete?

Chcete se o nás dozvědět více?
www.facebook.com
Zaujali jsme vás? Podívejte se, koho hledáme.
Zobrazit volná místa