Naši firmu založili nadšenci s chutí měnit svět a snahou dělat lidský život lepším. Věděli jste, že od firmy Henkel pochází první prací prášek, první šampon nebo první lepící tyčinka? Se značkami jako je Persil, Schwarzkopf, Pattex a více než 50 000 zaměstnanci po celém světě se nám i po 145 letech daří zachovat kombinaci tradiční firmy a lídra v oblasti inovací. Kombinace, která získává přední místa na trhu!
Cíl stát se do roku 2030 klimaticky pozitivní.
Národností.
Žen v managementu.
Pojďte pracovat na dalším úspěchu našich celosvětových značek. Máte možnost se stát součástí společných projektů, rozšířit si obzory při komunikaci s kolegy z jiných zemí, podílet se na transformaci v moderní firmu digitálního věku. Nebo vás láká přátelská atmosféra jako v rodinné firmě? To vše můžete zažít v Henkelu! Navíc s pocitem, že firma vašeho zaměstnavatele je skutečně společensky zodpovědná, jedna z nejlepších ve svém oboru.
Naše divize a značky:
O své zaměstnance se dobře a rádi staráme, s těmi nejzajímavějšími benefity se můžete seznámit níže.
Na konci roku 2020 jsme se přestěhovali do nových kanceláří na Praze 8 poblíž Palmovky. Těšit se můžete na zasedací místnosti s tím nejmodernějším vybavením a prostornou kuchyň, kde si s kolegy vychutnáváme obědy. Káva na naší venkovní terase chutná také skvěle.
Jednotlivé týmy mají svou vlastní zónu, kde si každý vybere to nejvhodnější pracovní místo pro svoji práci, ať už se potřebuje v klidu soustředit před termínem nebo dlouze diskutovat o novém projektu.
Budete se spolupodílet na úspěchu našich celosvětově známých značek, které s největší pravděpodobností sami doma používáte.
Svým zaměstnancům přispíváme na stravování formou finančního příspěvku k čisté mzdě.
Zaměstnance podporujeme ve zdravém životním stylu, proto přispíváme na volnočasový benefit, který našim zaměstnancům každý den umožňuje volný nebo zvýhodněný vstup do mnoha relaxačních a sportovních zařízení.
Body nahráváme za každý odpracovaný měsíc a při pracovním výročí. Široká škála využití při cestování, péči o zdraví i trávení volného času.
Zaměstnancům poskytujeme 5 týdnů dovolené ročně, tedy 1 týden navíc oproti zákonné dovolené. V měsíci narozenin mohou zaměstnanci využít den narozeninového volna.
Zaměstnanci se mohou zapojit do akciového programu.
Zaměstnancům, kteří si spoří na důchod, přispíváme do jejich penzijního připojištění.
Pro případy krátkodobého onemocnění či akutní nevolnosti umožňujeme zaměstnancům čerpat až 5 sick-days ročně.
Zajišťujeme očkování proti klíšťové encefalitidě a chřipce. Dále nabízíme možnost konzultací s partnerem uLékaře.cz a bezplatné finanční, právní i psychologické poradenství. Pro ochranu před neočekávanými situacemi nabízíme úrazové pojištění.
Uplatňujeme pružnou pracovní dobu a home office.
Head of Category Management
„Už při studiu programu CEMS na VŠE mě zaujala společnost Henkel, a proto jsem neváhala, a do firmy nastoupila. Získávala jsem zkušenosti z různých oblastí businessu a už po třech letech jsem dostala šanci pracovat v regionální centrále ve Vídni. Nabyté znalosti jsem po návratu zpět mohla plně využít pro další rozvoj. I po skončení mateřské dovolené jsem při práci na zkrácený úvazek měla příležitosti pracovat na zajímavých projektech a profesně se rozvíjet.“
Senior Demand Planner CZ/SK
„V Henkelu pracuji přes 20 let v oblasti logistiky. Vyhovuje mi atmosféra skutečné spolupráce v našem týmu a s kolegy ze zahraničí. Dodatečnou motivací je mi dobročinná práce v neziskové organizaci, kvůli které jsem získala zkrácený úvazek. V životě se totiž řídím mottem „Nehledej jen svůj prospěch, ale prospěch mnohých.“ Jeden den v týdnu tak můžu v Charitě HOPE z.s. organizovat a účastnit se akcí pro dětský domov, domov pro seniory nebo pro lidi bez domova, což mě velmi naplňuje.“
Head of Field Sales Automotive Components CZ/SK
„Na mé práci mě nejvíc baví nové výzvy a projekty, které mohu pozitivně ovlivnit a realizovat. Pracuji v divizi, která mimo jiné nabízí lepidla a technologie pro automobilový průmysl, kde je Henkel světovým lídrem. Jako absolvent VŠCHT čerpám ze znalostí získaných studiem, technicko-obchodní praxí, vyjednáváním, řízením projektů a tréninky. Hodně zkušeností mi dala také tříletá práce v centrále v Düsseldorfu. Věřím, že kvalita a inovativní přístup je to, co nás drží na vrcholu.“
Zareagujte na nabízené pracovní místo a přiložte životopis.
Pokud manažera zaujmete, ozve se Vám naše HR oddělení - zodpoví první dotazy a případně domluví termín pohovoru.
Na pohovoru (osobním nebo online) se uvidíte s manažerem, můžete si popovídat a oboustraně si ujasnit představy.
Váš nadřízený si prověří, co skutečně umíte.
Po okouzlení svého nadřízeného je třeba ještě zapůsobit na jeho nadřízeného / HR ředitelku.