DoDo Czech s.r.o.

Jsme DoDo! Logistický startup, který využívá pokročilé technologie a data, aby usnadnil firmám doručení zboží k zákazníkům a snížil negativní dopad na městské prostředí. Za poslední čtyři roky se naše tržby zvýšily o 8427 % a nehodláme se zastavit. Naopak! Rosteme a rozšiřujeme náš „doďácký“ tým. Přidej se k nám na cestě za chytřejší logistikou.

Jak se nám daří?

zemí a celkem 50 měst
profesionálních kurýrů
vozidel v provozu

Proč k nám?

Na kontě máme řadu ocenění a z miniaturní kurýrní služby o pár lidech jsme vyrostli na více než 1700 kurýrů v ulicích, kteří doručují zboží spolehlivě a s úsměvem. Díky nám e-shopy a další podnikání hravě překonávají překážky spojené s logistikou, zatímco se soustředí na rozvoj svého byznysu. A největší radost? Tu nám dělají spokojení zákazníci. Doručujeme jim zboží ještě v den objednávky. 

  • Kromě ČR rozvážíme ve 5 dalších zemích a chystáme se do Německa
  • Vybudovali jsme vlastní logistickou platformu a flotilu více než 600 CNG aut
  • Doručili jsme již přes 7 000 000 objednávek pro klienty jako Tesco, KFC nebo Košík
  • Jsme nejrychleji rostoucí česká firma dle Deloitte Technology Fast 50 CE

Jak pracujeme?

Najdeš nás v Karlíně

Najdeš nás v Karlíně

V roce 2021 jsme se přestěhovali do nových kancelářích Scott.Weber Workspace - Praga Office & Garden. Kanceláře jsme si nechali navrhnout na míru tak, aby se nám v nich skvěle pracovalo. Samozřejmostí je dostatek prostoru, nejmodernější technologie, vybavené kuchyňky a privátní zahrada.

Pro soustředěnou práci i relax

Pro soustředěnou práci i relax

Kromě kanceláří a zasedaček u nás najdeš třeba i hernu, nahrávací studio nebo coworkingový prostor Sprint Lounge. Není tak problém u nás využívat prostor pro soustředěnou práci, ale i kvalitní relax. Rádi se scházíme jak společně u kvalitní kávy, tak s klienty a našimi partnery.

DoDo je o lidech

DoDo je o lidech

Už dávno nejsme tým o pár lidech, ale i tak se snažíme vzájemně poznávat. Kromě pravidelných firemních akcí skočíme čas od času po práci „na jedno“ nebo pořádáme grilovačky. Zažij, jaké to je těšit se do práce.

Co tě u nás ještě čeká?

Freedays

K dovolené ti nabídneme ještě 5 dní, které můžeš využít dle své libosti.

Potřebné vybavení

Ke své práci dostaneš veškeré vybavení, které budeš potřebovat. Ať už hardware nebo software.

Kariérní růst

DoDo roste a s ním rostou i jeho zaměstnanci, snažíme se vždy co nejvíce využít potenciál našich kolegů.

Flexibilita

Ať už si ranní ptáče nebo noční sova tak nejdůležitější je pro nás odvedená práce, kterou necháš za sebou.

Moderní kanceláře

Kuchyňka na každém patře s kávovarem nebo čaji je ti k dispozici. A když je zrovna hezky tak můžeš posedět na terase nebo na zahrádce.

Kurzy a školení

Už delší chvíli u nás běží kurzy angličtiny, pořádáme interní školení v Excelu a snažíme se celkově rozvíjet.

Teambuildingy

Pořádáme různé akce od různých týmových piv, přes celofiremní večírky a grilovačky až po několikadenní teambuildingy, kdy jsme třeba vyrazili na vodu nebo hor.

Koho hledáme?

Do 2 týdnů dostanete odpověďDo 2 týdnů dostanete odpověď
Přidáno včera
Možnost občasné práce z domova
  DoDo Czech s.r.o.
  Praha – Karlín
Přidáno včera

Přidáno včera
Možnost občasné práce z domova
  DoDo Czech s.r.o.
  Praha – Karlín
Přidáno včera

13. října
Možnost občasné práce z domova
  DoDo Czech s.r.o.
  Praha – Karlín
13. října

S kým budete pracovat?

Martin Marek – foto
Martin Marek
Managing Director

Martin má v českém DoDo všechno pod palcem a přitom stále úsměv na tváři. Má také již mnoho předchozích zkušeností na vysokých postech, ale teprve v DoDo se našel. Díky super týmu se tu cítí skvěle, což se odráží i na jeho vedení a právě díky jeho vedení, se tu všichni mají dobře. Když chce relaxovat, tak skládá LEGO stavebnice.

Richard Vlček – foto
Richard Vlček
Director of Strategic Projects

Richard řídí v DoDo aktivity na zahraničních trzích, další expanzi a také spolupráci s nejvýznamnějšími partnery na českém trhu. Je vzděláním právník s dvacetiletými zkušenostmi z manažerských pozic v retailu, ze kterých řídil i řadu úspěšných akvizic. Jedním z prvních úspěšných projektů Richarda v DoDo byla expanze do Maďarska, ke které nakonec došlo o několik měsíců dříve, než bylo v plánu.

Tomáš Fiurášek – foto
Tomáš Fiurášek
CTO

Tomáš vede celý vývojářský tým. Zajišťuje, aby GAIA uměla, co produkťáci navrhnou (pracoval na ní už od úplného začátku) a spoustu dalšího. Je také zodpovědný za budget a náklady IT oddělení. Před tím, než se Tomáš začal soustředit na vývoj platformy GAIA, vedl mnoho vývojových týmů a podílel se na spoustě e-commerce projektů.

Průběh výběrového řízení

1

Projdeme si všechny materiály

Všechno co nám pošleš, od motivačního dopisu, přes CV až klidně po ukázku práce si důkladně projdeme, pročteme, probereme případně s kolegy a dáme vědět zpravidla do 7 dní. Vždy však záleží na náročnosti pracovní pozice.

2

Zavolá ti některý z našich recruiterů

Doplníme si informace k obdrženým materiálům, doptáme se na pro nás důležité věci a celkově se pobavíme o představách obou dvou stran.

3

Domluvíme si s tebou pohovor

Počet kol a struktura pohovorů často záleží na pozici na kterou se hlásíš. Pohovory zpravidla probíhají u nás v kancelářích v Karlíně, ale některé pohovory (např. do oddělení vývoje) děláme i online. Potkáš se s členy týmu a případně s tvým budoucím nadřízeným. Pobavíme se o DoDo, o tobě, tvých zkušenostech a o námi nabízené pozici.

4

Ozveme se ti se zpětnou vazbou

Výsledek výběrového řízení dáváme vědět, co nejdříve, ale samozřejmě se to občas může protáhnout, termín se vždy odvíjí od domluvy na pohovoru. Samozřejmě jsme rádi, když se nám nového kolegu nebo kolegyni podaří vybrat, co nejdříve.

5

Onboarding

Když se vzájemně domluvíme, tak už tě čeká onboarding s naší kolegyní Luckou, která s tebou zajistí všechny potřebné formality, předá ti onboardingový balíček a představí tě lidem v DoDo, se kterými si ještě neměl možnost se potkat.

Kde nás najdete?

Zaujali jsme vás? Podívejte se, koho hledáme.