DoDo Czech s.r.o.

DODO je k nezastavení! 🚀 Jsme data-driven logistická služba pro e-commerce, retail, restaurace a rychlá občerstvení. V roce 2020 jsme získali v soutěži Deloitte Technology Fast 50 CE 2. místo jako jedna z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě. Vyvíjíme si vlastní logistickou platformu GAIA a využíváme pokročilé technologie, které usnadňují last mile delivery těm největším klientům jako Košík, Tesco nebo KFC.

Jak se nám daří?

zemí a celkem 53 měst
kolegů v developmentu
kolegů v back office

Proč k nám?

Úspěšně fungujeme od prosince 2015. Za dobu svého působení služba DODO obsloužila statisíce zákazníků a z miniaturní kurýrní služby o pár lidech jsme vyrostli na více než 1500 kurýrů v ulicích. Abychom se mohli plně soustředit na logistiku poslední míle, rozhodli jsme se zrušit službu osobního asistenta. Jen tak můžeme být co nejlepšími partnery pro velké společnosti jako Košík, Tesco nebo Alza, kterým poskytujeme komplexní službu last-mile delivery. Portfolio klientů chceme dále rozšiřovat a nabízet jim maximálně efektivní a udržitelná řešení pro městskou logistiku.

Vyhledávaného B2B logistického partnera z nás ale nedělá pouze velká flotila CNG vozů. Naším unikátním produktem je GAIA, logistická platforma, přes kterou probíhá komunikace dispečinku s kurýry i kompletní organizace a plánování objednávek od našich klientů. Prostřednictvím nasbíraných dat optimalizujeme veškeré procesy a další funkce.

Můžeme se pochlubit 2. místem v prestižní soutěži Křišťálová lupa v kategorii e-commerce inspirace, 2. místem v programu Deloitte Technology Fast 50 CE v roce 2020 a od Forbes jsme získali 3. místo jako Startup roku 2022. Ocenění si také zasloužil náš franšízový program. V rámci soutěže Franchisa roku obdržel koncept DODO cenu Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR za digitalizaci v podnikání.

Jak pracujeme?

Najdeš nás v Karlíně

Najdeš nás v Karlíně

V roce 2021 jsme se přestěhovali do nových kancelářích Scott.Weber Workspace - Praga Office & Garden. Kanceláře jsme si nechali navrhnout na míru tak, aby se nám v nich skvěle pracovalo. Samozřejmostí je dostatek prostoru, nejmodernější technologie, vybavené kuchyňky a privátní zahrada.

Pro soustředěnou práci i relax

Pro soustředěnou práci i relax

Kromě kanceláří a zasedaček u nás najdeš třeba i hernu, nahrávací studio nebo coworkingový prostor Sprint Lounge. Není tak problém u nás využívat prostor pro soustředěnou práci, ale i kvalitní relax. Rádi se scházíme jak společně u kvalitní kávy, tak s klienty a našimi partnery.

DODO je o lidech

DODO je o lidech

Už dávno nejsme tým o pár lidech, ale i tak se snažíme vzájemně poznávat. Kromě pravidelných firemních akcí skočíme čas od času po práci „na jedno“ nebo pořádáme grilovačky. Zažij, jaké to je těšit se do práce.

Co tě u nás ještě čeká?

Freedays

K dovolené ti nabídneme ještě 5 dní, které můžeš využít dle své libosti.

Potřebné vybavení

Ke své práci dostaneš veškeré vybavení, které budeš potřebovat. Ať už hardware nebo software.

Kariérní růst

DoDo roste a s ním rostou i jeho zaměstnanci, snažíme se vždy co nejvíce využít potenciál našich kolegů.

Flexibilita

Ať už si ranní ptáče nebo noční sova tak nejdůležitější je pro nás odvedená práce, kterou necháš za sebou.

Moderní kanceláře

Kuchyňka na každém patře s kávovarem nebo čaji je ti k dispozici. A když je zrovna hezky tak můžeš posedět na terase nebo na zahrádce.

Kurzy a školení

Už delší chvíli u nás běží kurzy angličtiny, pořádáme interní školení v Excelu a snažíme se celkově rozvíjet.

Teambuildingy

Pořádáme různé akce od různých týmových piv, přes celofiremní večírky a grilovačky až po několikadenní teambuildingy, kdy jsme třeba vyrazili na vodu nebo hor.

Koho hledáme?

Do 2 týdnů dostanete odpověďDo 2 týdnů dostanete odpověď
2. února
2. února

2. února
2. února

2. února
2. února

S kým budete pracovat?

Ivo Velíšek – foto
Ivo Velíšek
CEO CZ&SK

Ivo je CEO pro Česko a Slovensko. Ivovým úkolem je především udržet a zároveň posilovat pozici DODO na českém a slovenském trhu jakožto první volby v last mile logistice. Dále také hledání nových obchodních příležitostí, akvizice nových klientů nebo například nastavování a zrychlování procesů. Ivo působil na mnoha manažerských pozicích a v posledních letech zejména v retailu.

Peter Menky – foto
Peter Menky
Group CCO

Peter je komerčním ředitelem u nás v DODO. Má na starost kompletní obchodní a marketingovou strategii a zároveň řízení těchto týmů a to v celém DODO Group, tedy ve všech zemích, kde DODO působí. Podřízenými Petera jsou kolegové, kteří mají na starost například brand marketing, social media, sales, pricing nebo třeba digital marketing. Peter má mnohaleté zkušenosti v oblasti marketingu, obchodu a výkonného managementu a to ze společností jak technologicky tak spotřebitelsky zaměřených.

Tomáš Fiurášek – foto
Tomáš Fiurášek
Group CTO

Tomáš vede celý vývojářský tým. Zajišťuje, aby GAIA uměla, co produkťáci navrhnou (pracoval na ní už od úplného začátku) a spoustu dalšího. Je také zodpovědný za budget a náklady IT oddělení. Před tím, než se Tomáš začal soustředit na vývoj platformy GAIA, vedl mnoho vývojových týmů a podílel se na spoustě e-commerce projektů.

Průběh výběrového řízení

1

Projdeme si všechny materiály

Všechno co nám pošleš, od motivačního dopisu, přes CV až klidně po ukázku práce si důkladně projdeme, pročteme, probereme případně s kolegy a dáme vědět zpravidla do 14 dní. Vždy však záleží na náročnosti pracovní pozice.

2

Zavolá ti některý z našich recruiterů

Doplníme si informace k obdrženým materiálům, doptáme se na pro nás důležité věci a celkově se pobavíme o představách obou dvou stran.

3

Domluvíme si s tebou pohovor

Počet kol a struktura pohovorů často záleží na pozici na kterou se hlásíš. Pohovory zpravidla probíhají u nás v kancelářích v Karlíně, ale některé pohovory (např. do oddělení vývoje) děláme i online. Potkáš se s členy týmu a případně s tvým budoucím nadřízeným. Pobavíme se o DODO, o tobě, tvých zkušenostech a o námi nabízené pozici.

4

Ozveme se ti se zpětnou vazbou

Výsledek výběrového řízení dáváme vědět, co nejdříve, ale samozřejmě se to občas může protáhnout, termín se vždy odvíjí od domluvy na pohovoru. Samozřejmě jsme rádi, když se nám nového kolegu nebo kolegyni podaří vybrat, co nejdříve.

5

Onboarding

Když se vzájemně domluvíme, tak už tě čeká onboarding s našimi HRBP, kteří s tebou zajistí všechny potřebné formality, předají ti onboardingový balíček a představí tě lidem v DODO, se kterými si ještě neměl možnost se potkat.

Kde nás najdete?

Zaujali jsme vás? Podívejte se, koho hledáme.