
ALTRON, a.s.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Společnost ALTRON je již 30 let úspěšný market leader v oblasti provozních technologií pro datová centra, která zahrnují napájení, odvod tepla, udržování parametrů okolí (HVAC), systémy řízení a regulace (MaR) a systémy požární a fyzické bezpečnosti. Zaměřujeme se na celý životní cyklus těchto technologií od návrhu architektury, přes implementaci, až servis těchto systémů.
Do našeho stabilního a přátelského kolektivu rádi uvítáme nového kolegu / novou kolegyni na pozici:
Pracovní nabídka
Aktuálně hledáme posilu do našeho týmu na pozici Koordinátor/ka facility teamu
Pokud Vás baví živá a pestrá organizační a administrativní práce a jste orientován/a na zákazníky, určitě je to práce pro Vás.
Co Vás bude čekat u nás?
Co od Vás očekáváme my?
Co Vám rádi nabídneme?
O firmě
Esenci Altronu tvoří upřímné nadšení pro technologie a chuť tvořit. Už víc než třicet let přicházíme s řešeními, která na trhu data center nastavují... Číst více
Benefity
Mobilní telefon
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Příspěvek na dopravu
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Občerstvení na pracovišti
Notebook
Informace o pozici
ALTRON, a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Mírně pokročilá)
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Zákaznický servis , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Referent, Dispečer, Specialista logistiky
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení, vozíčkáři.
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky