Lidl již více než 20 let patří k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 320 prodejen a 6 logistických center. Náš #teamlidl tvoří více než 12 000 zaměstnanců v oblasti provozu, skladu i administrativy.
V tomto roce jsme otevřeli první prodejnu v Česku.
Navýšili jsme počet prodejen na více než 300.
Pracuje u nás více než 12 000 zaměstnanců.
Počátky činnosti společnosti Lidl sahají do 30. let 20. století, kdy byl v německém Heilbronnu založen velkoobchod s potravinami a jiným sortimentem. První prodejna Lidl pak byla otevřena v Ludwigshafenu v roce 1973. V následujících letech Lidl expandoval po celém Německu. Na konci 80. let 20. století došlo ke kontinuální expanzi prodejen v celoevropském měřítku.
První prodejny Lidl v České republice jsme otevřeli v roce 2003. Od té doby se jejich počet rozrostl na více než 300 prodejen. Zboží do prodejen zavážíme z šesti logistických center, která se nacházejí v Buštěhradě, Brandýse nad Labem, Olomouci, Cerhovicích, Měříně a Bravanticích. Chod společnosti koordinuje centrála sídlící v Praze 5, kde pracuje více než 500 zaměstnanců. Ti se starají nejen o nákup zboží, které prodáváme, o další výstavbu, vybavení a technický stav našich prodejen a logistických center, ale i o finance, marketing, HR, IT nebo o zúčtování mezd.
V současné době zaměstnáváme více než 12 000 kolegů a kolegyň, kteří se den co den starají o spokojenost našich zákazníků.
Za to, že se nám na naší cestě daří, vděčíme naší VÝKONNOSTI. Naše snaha a dobře odvedená práce nás pohání. Dbáme díky ní na náš rozvoj, vzdělání a máme touhu se neustále zlepšovat. Práce, kterou vykonáváme je často velmi náročná, ale přesto společně překonáváme vlastní hranice. Nikoho tak nepřekvapí, že právě výkonnost je stěžejní hodnotou. 💪
V naší práci se neobejdeme bez vzájemného RESPEKTU, proto je důležitá iniciativa Společně v Lidlu, kde prosazujeme a požadujeme korektní, otevřenou a důvěryhodnou spolupráci a netoleruje nerovné zacházení. 🙏
Abychom mohli dělat naši práci dobře, potřebujeme mít k sobě navzájem DŮVĚRU. Důvěru projevujeme každý den svým kolegům. Bez vzájemné důvěry není možná vzájemná spolupráce. Důvěru musíme mít ale také sami v sebe. 🤝
Právě díky důvěře stojíme pevně NOHAMA NA ZEMI. Známe své silné a slabé stránky, opíráme se o naše procesy, a podle toho přistupujeme také k naší práci. Přesto se nebojíme výzev a každý rok přicházíme s novými cíli, které se snažíme aktivně plnit. Pyšníme se tak elektronickými cenovkami na všech prodejnách a rozšiřujeme naše SCO zóny. 🤸♀️
Jak se v Lidlu projevuje SOUNÁLEŽITOST? Co takhle Srdce dětem, Lidl les, Jedlé školní zahrady? Ano, všechny naše projekty mají vyšší cíle, a to pečovat a zajišťovat lepší životní podmínky. Naši soudržnost vídáme pravidelně také na RunTour. Máme radost, že každý rok se přidává stále více lidláků, kteří se vzájemně podporují trhat své osobní rekordy. My je totiž silnější než já. 🤗
Záleží na pozici, na kterou se hlásíte. Ale pro většinu zaměstnanců máme připravenou smlouvu na dobu neurčitou
Většina našich zaměstnanců má zkrácený úvazek. Hodí se vám, ať už chcete trávit čas s rodinou, nebo potřebujete mít čas na studium.
Nezapomínáme ani na občerstvení zaměstnanců na pracovišti - káva, čaj a voda jsou vždy k dispozici.
Postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
Poskytujeme příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč.
Za 359 Kč měsíčně mohou všichni zaměstnanci po zkušební době získat MultiSport kartu. Tu je možné využít v mnoha sportovních a relaxačních zařízeních po celé republice. S námi na ni navíc mají nárok i maminky na mateřské/rodičovské dovolené.
Díky systému Cafeterie získáte přístup do portálu se širokou nabídkou zaměstnaneckých benefitů a můžete nakupovat zboží nebo služby ze všech daňově výhodných oblastí (cestování, sport, zdraví, kultura, vzdělávání, zážitky).
Nezapomínáme ani na nastávající rodiče. Každý obdrží balíček s praktickými výrobky pro péči o miminko.
Příspěvek 500 Kč/měsíc na penzijní připojištění.
Ze všeho nejdřív si vaši přihlášku pročtou kolegové z personálního resortu. Pokud požadavky dané pozice splňujete, personalisté vám zavolají.
Telefonický rozhovor nám pomáhá zjistit, zda vaše očekávání odpovídají danému pracovnímu místu, a zrychlit celý proces výběrového řízení.
Jestliže se při telefonickém rozhovoru shodneme, domluvíme si s vámi osobní pohovor. Při něm si projdeme vaše zkušenosti a důvody, proč vás daná pozice zajímá, a řekneme vám, co od ní můžete čekat.
Pro pozice manažerů prodejen, regionálních manažerů, trainee a manažerských pozic na centrále a v logistických centrech můžete v rámci výběrového řízení očekávat Assessement Centrum (výběrový den).