SINCLAIR Global Group s.r.o.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
SINCLAIR Global Group s.r.o.
www.sinclair-solutions.com
Společnost SINCLAIR Global Group se již více než 20 let soustředí na oblast rezidenčních a průmyslových klimatizací, tepelných čerpadel a LED osvětlení. Naším cílem je poskytovat ekonomická a k životnímu prostředí šetrná řešení a tím zvyšovat životní komfort našich zákazníků. Od roku 2021 jsme součástí nadnárodní společnosti BEIJER-REF se sídlem ve Švédsku.
Pracovní nabídka
Hledáme kolegu/kolegyni na pozici specialisty provozu. Baví Vás administrativa, ale nechcete jen sedět u počítače? Rádi komunikujete s kolegy i s dodavateli? Dokážete si během dne efektivně zorganizovat velmi různorodé a pestré činnosti od běžné kancelářské administrativy přes péči o firemní flotilu po inventarizaci majetku a nevadí Vám ani vyčistit kávovar nebo myčku?
Co vás čeká: asistentské činnosti oddělení provozu, zejména:
• Administrativní péče o firemní flotilu
• Komunikace s pojišťovnou
• Koordinace zákonných školení, BOZP a PO školení nových zaměstnanců
• Inventarizace majetku
• Kontrola faktur za vybrané služby a zboží
• Aktualizace telefonních seznamů, směrnic výdeje klíčů a podobně dle požadavků
• Sledování a objednávání termínů revizí Jungheinrich
• Obstarávání pošty – listovní zásilky
• Zajišťování kancelářských potřeb, nákup OPP a dalšího materiálu
• Zajišťování občerstvení
• Zajišťování servisu kávovarů, běžná údržba a čištění kávovaru a myček
• Objednávání skartace, mimořádného odvozu odpadů a pod
Jaké vzělání, znalosti a dovednosti byste měli mít:
• Vzdělání: SŠ s maturitou
• ŘP sk. B podmínkou
• MS Office 365 – zejména Outlook, Excel, Word
Výhodou bude:
• Praxe na obdobné pozici
• znalost ERP systému Navision, nebo jiného IS výhodou
• AJ: komunikativní úroveň výhodou
Jak si Vás představujeme:
• Jste spolehliví a pečliví, pozorní k detailům
• Máte smysl pro zodpovědnost
• Pohlídáte si termíny
• Máte svou práci řádně zorganizovanou
• Dokážete efektivně komunikovat s kolegy i s dodavateli
• Dokážete pružně reagovat na měnící se podmínky a požadavky
• Nebojíte se výzev
• Dokážete se rychle zaškolit
Co vám můžeme nabídnout:
• Zázemí stabilní firmy
• Po roce možnost smlouvy na dobu neurčitou
• Přátelské vztahy na pracovišti
• 5 týdnů dovolené
• 3 sick days: Zdraví je na prvním místě.
• Stravenkový paušál: Peněžitý příspěvek na stravování.
• MultiSport karta nebo Pluxee Flexi karta: Udržujte se v kondici nebo užívejte kultury s naším příspěvkem
Místo výkonu práce: Brno – Purkyňova 2740/45
Termín nástupu: uvítáme začátek ledna 2026, nejpozději Vás potřebujeme v polovině února 2026
Benefity
Stravenky/příspěvek na stravování
Bonusy/prémie
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Informace o pozici
SINCLAIR Global Group s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Základní)
Administrativa , Administrativní pracovník, Pracovník back office
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
+420 541 590 190
Pošleme Vám obdobné nabídky