Střední škola gastronomická a hotelová s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Jsme soukromá rodinná vzdělávací skupina s 30letou historií a nyní hledáme motivovaného kolegu či kolegyni do týmu ředitele školy.
Jako škola máme několik divizí (Střední škola gastronomická a hotelová, Gymnázium Braník nebo To dáš! Přijímačky nanečisto), které napříč obory a formami vzdělávání pomáhají dospívajícím i dospělým na jejich studijní cestě. Všechny naše divize jsou (nebo aspirují být) lídrem na trhu ve své oblasti.
Společně se staráme o tisíce žáků i uchazečů ročně a stavíme vzdělávání, které je kvalitní a praktické, a na které můžeme být právem hrdí.
Nyní hledáme posilu – zástupce/zástupkyni ředitele pro denní maturitní obory. Člověka, který bude pevnou oporou kolegům v pedagogickém vedení, učitelskému sboru i žákům.
Potřebujeme profíka, kterého nabíjí práce s lidmi, chce se stát pedagogickým lídrem, a zároveň se nezalekne nutné administrativy. Čeká vás energická a záslužná práce, jejíž výsledky denně uvidíte. Pozice je dost dynamická na to, že se pořád učíte, rozvíjíte se a nenudíte.
Není škola jako škola, a tak na řádcích níže přibližujeme, z čeho se by se vaše dny v pozici skládaly. Stručně řečeno to není o „řízení z kanceláře“, ale o vyhrnutých rukávech a komunikaci napříč školou:
🟡 Svěřené obory:
Jste „ředitelem“ svého hřiště (skupiny oborů), do kterého patří čtyři maturitní obory cestovní ruch, hotelnictví, gastronomie a gymnázium. Celkem tedy do vašeho rajonu spadá 28 pedagogů a cca 410 žáků, což odpovídá 15 třídám. Vaši pedagogové pracují napříč 5 předmětovými komisemi (anglický jazyk; druhé cizí jazyky; český jazyk, literatura a humanitní předměty; matematika, IT a přírodní vědy; odborné předměty).
🟡 Pedagogický leadership:
Povedete svůj tým učitelů, který se skládá z matadorů i „nováčků“ v profesi. Pro své učitele jste primární bod kontaktu a oporou.
Každý týden máme tzv. „učitelskou středu“. Cca 2 hodiny vyhrazené v rozvrhu, během kterých na týdenní bázi střídáme formáty provozní porady, setkání předmětových komisí a série školení. Díky tomu máte prostor proaktivně komunikovat organizační věci, zastřešovat didaktickou práci předmětovek a ve spolupráci s naší metodičkou kvality a výsledků vzdělávání reagovat na potřeby rozvoje svého týmu (ať už se jedná o školení s interaktivní tabulí, hlasovou hygienu nebo téma gradovaných úloh v matematice…).
V tomto ohledu je potřeba váš proaktivní přístup a dobré plánování ve stylu: „co musím dnes zajistit, abych to mohl/a příští týden věcně komunikovat svému týmu, aby akce za dva týdny proběhla hladce.“
Každý pátek vychází newsletter pro všechny zaměstnance s děním na příští týden, jehož jste velkým přispěvatelem.
Dvakrát ročně máte s každým reflexi/personální pohovor, ve kterém mimo jiné směřujete jejich profesní rozvoj. Na každodenní bázi se se svým týmem potkáváte a „opečováváte“ je třeba v zaměstnanecké kavárně (u nás lidově „Hnízdo“).
🟡 Kvalita výuky:
Učitelské řemeslo u nás chceme dělat na nejvyšší možné úrovni a nebojíme se měřit výsledky svého působení. Inspiraci si bereme z mezinárodních škol, řízení např. Nového Porgu a vědecky podložené didaktiky, kterou přenášíme do našich hodin. Práce s daty by vám tedy měla být blízká (jako čert kříži se vyhýbáte překotným závěrům bez opory v číslech).
Ve spolupráci s metodičkou a vedoucími předmětových komisí hospitujete, děláte náslechy, realizujete uzlové testování, placement testy, maturity nanečisto, předmětové komise pod vás spadající se pravidelně potkávají nad ambiciózní agendou (např. řeší přípravu žáků na FCE certifikát, modernizují výběr používaných učebnic, plánují školní mezipředmětovou soutěž apod.). Konstruktivní zpětná vazba je pro vás běžnou součástí práce a baví vás být každý den o kousek lepší.
🟡 Denní operativa:
Každý den u nás začíná v 7:10 (hlavní budova) nebo 6:55 (detašované pracoviště) otevřením budovy. V něm se střídáte se svým parťákem, zástupcem ředitele školy pro výuční obory, takže cca 3x týdně máte ranní rozjezd výuky na starost vy. Z běžné operativy pak schvalujete školní akce, podílíte se s ředitelem školy na tvorbě rozvrhu a s vaší pravou rukou „rozvrhářkou“ nasazujete a vykazujete nejvhodnější suplování.
🟡 Komunikace s rodinami:
Koordinujete práci 15 třídních učitelů a jste po nich druhým kontaktním bodem pro rodiny. Monitorujete žákovskou absenci, nebojíte se se svojí autoritou vstoupit do třídního kolektivu, realizovat výchovnou komisi a s výchovnou poradkyní, školními metodiky prevence a školním psychologem koordinujete postup u žáků, kteří potřebují naši podporu.
Máme privilegium pracovat s rodinami, které si váží vzdělávání. Realizujeme třídní schůzky, tripartity i ad hoc online setkání (např. k rozjezdu uzlového testování, zahraniční akci apod.) Uchazeče o studium u nás několikrát ročně potkáte na odpoledních dnech otevřených dveří.
🟡 Přímá pedagogická činnost:
Čekají vás i chvíle před tabulí. Dle vaší aprobace učíte 3-4 vyučovací hodiny týdně.
🟡 Spolupráce napříč školou:
Naše vedení stojí na srdečných profesionálech, kteří jsou ve škole jako ryby ve vodě. Váš ředitel Karel i jeho statutární zástupkyně Hanka vám pomáhají stanovit priority, poradí, podpoří, zajistí podmínky. Další zástupci ředitele školy, vaši parťáci, se ve svých rolích věnují praktickému vyučování, výučním oborům a dálkovému a kombinovanému vzdělávání.
🟡 Klíčové milníky studia:
Ačkoliv je jaro náročné na každé škole, tady vám organizačně pomůžeme s přijímacími i maturitními zkouškami a budete se tak moci primárně věnovat své agendě. Zkoušky jsou totiž v doméně naší statutární zástupkyně a oddělení správních agend.
Jsme velká škola s pevným zázemím. U nás na to nikdy nejste sami. Opřít se můžete o:
🟡 Zkušené vedení školy:
Stanete se součástí sehraného týmu pod taktovkou PhDr. Karla Vratišovského, kde funguje vzájemná zastupitelnost, konzultace a podpora při klíčových rozhodnutích. V týmu si zakládáme na autonomii, flexibilitě, ale také vysoké kvalitě odvedené práce a profesionalitě.
🟡 Podporu a prostor pro vzdělávání a mentoring:
Školení, coaching, supervize. Hledáme reflektivního člověka, který umí zhodnotit své silné a slabé stránky, a říct si o podporu, kterou potřebuje. Protože máte mentorovat svůj tým, je ochota kontinuálně pracovat i na sobě klíčová.
🟡 Manažer kvality a výsledků vzdělávání:
Naše metodička Gabča funguje jako váš partner a pravá ruka v didaktice. Hospituje, obsahově vstupuje do předmětových komisí. Na kontrolu kvality a rozvoj svých pedagogů nejste sami.
🟡 Centrum studijní podpory:
Coby tým zástupců máte k ruce dvě referentky centra studijní podpory a dvě školní asistentky, na které se můžete obracet. Ať už se jedná o mailing rodičům, zajištění adaptačního kurzu, zpapírování školních akcí apod.
🟡 HR oddělení:
Vy si vybíráte své pedagogy, jste u pohovorů, ale administrativní zátěž spojenou s náborem, inzercí nebo přípravou smluv řeší naše HR.
🟡 Oddělení správních činností:
Administrativa spojená s přijímacím řízením žáků je v kompetenci referentek oddělení správních agend. Ty se studijním oddělením pracují na náboru kvalitních uchazečů, realizují dny otevřených dveří a mají přijímací řízení pod palcem od přihlášky až po vyhlášení výsledků. Z pedagogického vedení jim je parťákem statutární zástupkyně ředitele, která testování všeho druhu ve škole zajišťuje.
🟡 Ekonomické oddělení a backoffice:
Vaší starostí je věcná správnost (např. výkazy hodin, schvalování nákupů), ale samotné zpracování mezd, fakturaci a proplácení zajišťuje účetní tým. Od týmu backofficu jsou zase zajištěné provozní materiály, řeší za vás nákupy nebo kávou a dobrotami doplňují naše učitelské Hnízdo.
Zakládáme si na partnerském a férovém přístupu, a tak narovinu nastiňujeme několik náročných oblastí, které k vaší roli patří:
Digitalizace procesů – ať už se jedná o nahrazení „papírů“ se souhlasem s účastí na školní akci online formulářem, zadání pro IT oddělení na automatický reporting pozdních příchodů, správa dokumentů na školním SharePointu nebo vedení žákovských spisů online pomocí spisové služby.
Modernizujeme, co to jde, ale někdy technika drhne, s modernějším řešení je potřeba zaškolit sborovnu apod. Na potřeby automatizace a digitalizace se vás budeme často ptát a do návrhu řešení i testování vás zapojíme.
Onboarding pedagogů – naší zemi zoufale chybí učitelé a „nováčci“ z profese rychle odcházejí. To klade zvýšené nároky na zabezpečení chodu školy, kontinuitu ve výuce a zvyšuje se zátěž u zkušených matadorů v otázkách třídnictví či vedení maturitních tříd. O to víc musíte ve spolupráci s HR oddělením vyladit zaškolovací proces i formy kontinuální podpory, aby bylo klima sborovny udržitelné a sbor stabilní.
Důslednost a delegování – ačkoliv jsme soukromá škola, neděláme vzdělávání na objednávku a pořádek musí být. V komunikaci s rodinami je potřeba být proaktivní, zároveň ale pevný (např. v otázkách absence). Ve velikosti školy nelze spoléhat na to, že každý dotaz či stížnost „utáhnete“ sami, je potřeba pracně vést své pedagogy i žáky k řešení situací, které denně nastávají.
Pokud už máte s obdobnou rolí zkušenost, tak víte, že se jedná o náročnou pozici vyžadující odolnost i optimismus. Neslíbíme vám levný dopamin a okamžitý pocit zadostiučinění. Slíbit vám ale můžeme podporu, autonomii rozhodovat a v řádu měsíců a jednotek školních let obrovský a hmatatelný dopad vaší dobře odvedené práce.
Mzda: 68 000 Kč / měsíc + osobní ohodnocení a bohatý systém odměn
Smlouvu na dobu určitou s výhledem na dobu neurčitou a dlouhodobou spolupráci.
Vzdělání: VŠ magisterské vzdělání pedagogického směru (splnění kvalifikačních předpokladů dle zákona o pedagogických pracovnících).
Zkušenosti: Praxe ve školství je nutností, zkušenost s funkcí zástupce ředitele školy velkou výhodou. Výhoda je též zkušenost s repertoárem našich oborů.
Osobnost: Jste přirozený lídr s výbornými komunikačními schopnostmi. Umíte řešit konflikty s klidnou hlavou a jste diplomat. Jste týmový hráč.
Dovednosti: Orientace ve školské legislativě, pokročilá znalost práce na PC
a organizační preciznost.
Zaujala vás nabídka? Pojďme se potkat! ☺️
Hledáme klíčového člověka a dlouhodobého parťáka, který u nás bude roky spokojený. Vybrat správně je velký závazek vůči našim učitelům, žákům, rodičům.
Děkujeme a moc se těšíme na viděnou!
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Možnost občasné práce z domova
Občerstvení na pracovišti
Zahraniční pracovní cesty
Mobilní telefon
Dovolená více než 5 týdnů
Individuální rozvržení pracovní doby
Firemní akce
Bonusy/prémie
Individuální rozpočet na osobnostní růst
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vlastní organizace náplně práce
Sleva na firemní výrobky/služby
Informace o pozici
Střední škola gastronomická a hotelová s.r.o.
Vysokoškolské / univerzitní
Čeština (Výborná)
Vzdělávání a školství , Ředitel, Specialista pro rozvoj a vzdělávání, Učitel střední školy, Učitel základní školy, Vysokoškolský učitel
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky