
Zásilkovna s.r.o.
50 000 – 70 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
📦Kdo jsme?
Packeta Group je parťák pro moderní doručování – rychlé, pohodlné a udržitelné.
Jsme jedním z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti logistiky a technologií ve střední a východní Evropě. Naše síť výdejních míst a chytré technologie propojují tisíce e-shopů a zákazníků po celém světě. S miliony doručených zásilek ročně měníme způsob, jakým lidé nakupují a posílají zboží – jednoduše, spolehlivě a s ohledem na budoucnost.
Přidej se k nám a buď součástí revoluce v doručování!
Pracovní nabídka
Packeta Group je parťák pro moderní doručování – rychlé, pohodlné a udržitelné. Jsme jedním z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti logistiky a technologií ve střední a východní Evropě. Naše síť výdejních míst a chytré technologie propojují tisíce e-shopů a zákazníků po celém světě. S miliony doručených zásilek ročně měníme způsob, jakým lidé nakupují a posílají zboží – jednoduše, spolehlivě a s ohledem na budoucnost.
Přidej se k nám a pomoz nám měnit svět doručování – obchodem, vztahy se zákazníky a hledáním nových příležitostí.
👥Náš tým
Jsme obchodní srdce Packety. Věříme v sílu vztahů, tah na branku a chytrá řešení. Každý den hledáme nové příležitosti, jak růst – pro naše klienty i pro nás. Jsme tým, který umí naslouchat, přesvědčit a doručit.
Hledáme parťáka, který má obchod v krvi a chuť měnit trh.
🛠️Co budeš mít na starosti?
zodpovědnost za portfolio VIP klientů z řad českých e-shopů (retence a development)
identifikaci nových obchodních příležitostí v CZ ale i v zahraničí (akvizice)
účast na jednáních s klienty a pravidelné vyhodnocování dosavadní vzájemné spolupráce
přípravu plánů pro navýšení prodeje a tržeb
vytváření individuálních řešení dle potřeb klientů
monitorování trhu a konkurence
spolupráci s dalšími kolegy a odděleními napříč společností
účast na pravidelných poradách a veletrzích
reporting a prezentaci výsledků nadřízeným zaměstnancům a vedení společnosti
práci v interních systémech a zpracování administrativy související s výkonem pozice
🎯Koho hledáme?
předchozí zkušenosti na obdobné obchodní pozici (ideálně z logistiky/dopravy)
vynikající vyjednávací a prezentační dovednosti
reprezentativní a proaktivní přístup
zkušenosti v oblasti péče o top klient podmínkou
týmovost v rámci firmy, prozákaznický přístup vůči klientům
znalost českého e-commerce prostředí
povědomí z oblasti financí ("práce s čísly")
znalost produktů MS Office a jiných podnikových systémů
řidičský průkaz sk. B a ochota cestovat
znalost anglického jazyka podmínkou (B2/C1)
🎁 Na co se můžeš těšit?
5 týdnů dovolené, 3 Sick Days
Flexibilní pracovní doba
Ovoce, káva, čaj
Plně hrazené stravenky 130Kč/den
Aktivní životní styl díky Multisport kartě
Služební notebook, telefon
Možnost parkování
Rozvoj, kurzy
Odměna za doporučení dalšího Packetáka
Výhodné slevy u partnerů
Výhodné odesílání balíčků přes Zásilkovnu
Dog-friendly prostředí
💡Naše hodnoty
Impress the Customer – zákazník je u nás vždy na prvním místě.
Get Things Done – jednáme rychle, efektivně a s výsledkem.
Be Radically Honest – komunikujeme otevřeně, férově a bez obalu.
O firmě
Zásilkovna vplula na český trh v roce 2010 jako malá loďka převážející pár stovek zásilek z e-shopů k jejich majitelům. Dnes jsme technologicky... Číst více
Informace o pozici
Zásilkovna s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Prodej a obchod , Account Manager, Key Account Manager
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky