KRKA ČR, s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
About KRKA:
Krka d.d. is one of the leading generic pharmaceutical companies in the world. We have been successfully implementing our strategies and pursuing our mission and vision for more than 65 years. Krka’s basic line of business is the production and sale of prescription pharmaceuticals, non-prescription products and animal health products. The company’s activities are supplemented by health resort and tourist services. Our products are sold in over 70 countries. For more information visit http://www.krka.biz/en/."
Pracovní nabídka
Vaše práce zahrnuje především:
• kontrola správnosti a účtování přijatých a vydaných faktur
• evidence zálohových faktur
• účtování bankovních výpisů a zadávání platebních příkazů
• práce s pohledávkami a závazky
• agenda DPH včetně zpracování všech výkazů (KH, SH, přiznání k DPH)
• účtování interních dokladů a dohadných položek
• provedení a zápis dokladové inventury
• účtování podkladů od mzdové účetní
• zpracování statistických výkazů
• spolupráce na měsíčních a ročních uzávěrkách
• příprava podkladů pro interní potřeby a externí spolupráci (auditoři)
• správa datové schránky
• průběžná administrativa spojená s účetní agendou
• komunikace v anglickém jazyce s naší mateřskou společností (převážně e-mailem)
Požadované vzdělání a dovednosti:
• VŠ vzdělání ekonomického směru výhodou, ne však podmínkou
• praktickou znalost podvojného účetnictví včetně související účetní a daňové legislativy
• praxe na pozici samostatné účetní min. 1 rok
• znalost AJ – umět se anglicky domluvit a napsat e-mail (není nutná každodenní komunikace)
• znalost IFRS výhodou
• uživatelská znalost MS Office
• znalost účetního systému Dynamics 365 Business Central výhodou
Další charakteristika uchazeče:
• schopnost týmové i samostatné práce
• spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, pozitivní myšlení
• dobré komunikační schopnosti
• schopnost dotahovat věci do konce a ochotu učit se novým věcem
Co nabízíme?
• zajímavou práci v profesionálním týmu přátelských kolegů
• plně hrazené stravenky v hodnotě 100 Kč
• zvýhodněný mobilní tarif
• výborná káva a ovoce na pracovišti
• moderní kanceláře u zastávky metra Křižíkova
• teambuildingové aktivity a školení
• 5 týdnů dovolené
V případě zájmu o pracovní pozici zašlete svoje CV v českém i anglickém jazyce.
KRKA tým se těší na setkání s vámi.
Pozn.: Výběrová řízení se budou konat v lednu 2026.
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Informace o pozici
KRKA ČR, s.r.o.
Vysokoškolské / univerzitní
Angličtina (Středně pokročilá)
Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance , Daňový poradce/specialista, Finanční účetní, Hlavní účetní, Účetní, Fakturant/fakturantka, Mzdový účetní
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky