Přihlásit

MANAGEMENT CONSULTANT (strategie, růst, controlling)

Společnost

SPGroup a.s.

Plat

90 000 ‍–‍ 110 000 Kč

Odpovědět Odpovědět Uložit nabídku Uložit nabídku

Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.

Hotovo! Nabídku jsme poslali na e-mail .
Teď už stačí jen odpovědět.

Poslat nabídku na e-mail

Kam vám můžeme nabídku MANAGEMENT CONSULTANT (strategie, růst, controlling) u SPGroup a.s. poslat?

Zadejte správný formát e-mailu
Nepovedlo se odeslat e-mail. Zkontrolujte, prosím, e-mailovou adresu a zkuste to znovu.

Za účelem zaslání pracovní nabídky budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit méněZobrazit více | Podmínky služby

Potvrzením odeslání poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Varšava, Polsko, KRS 0000988078

Další informace o zpracování údajů jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.

Úvodní představení

Skupina SPGroup patří mezi nejvýznamnější finanční skupiny v České republice. Nejvýkonnější část portfolia holdingu tvoří segment volnočasových aktivit, hotelových a veletržních služeb, ve kterých je leaderem trhu v ČR. Do portfolia dále patří podíly v průmyslových podnicích, tj. dominantní výrobce nápojových etiket a flexibilních obalů a obchodník s elektroizolátory, dále ve společnostech zaměřených na finanční i nefinanční služby, ve společnostech zprostředkovávajících prodej nemovitostí či realizující developerské projekty. Zároveň rozjíždíme start-upy, například v oblasti online prodeje a aktuálně intenzívně ve zdravotnictví.

Pracovní nabídka

Dohled nad výkonem společností zaštiťuj oddělení Corporate Governance, které se dále zabývá investicemi (schvalování, dohled nad procesem), strategiemi (včetně aktivního zapojení do M&A); HR (top management včetně motivace), controlling a reporting. Jedná se o komorní tým (ředitel, projektový manažer, datový analytik, energetický expert), který potřebujeme rozšířit o dalšího kolegu / kolegyni na pozici interně nazývanou PROJEKTOVÝ MANAŽER/KA. Dceřiné společnosti řídíme a sledujeme přes celkem dobře propracovaný reportovací systém, ve kterém je ale vzhledem k různorodosti portfolia mnoho individuálních přizpůsobení oboru a specializaci. Reporting a rozpočtování hraje významnou roli ve výkonu akcionářských práv, společnosti řídíme přes měsíční setkání představenstev a občasné účastní na interních poradách vedení.

Vaše role:
Osobní řízení strategických projektů většího i menšího rozsahu a supervize investičních projektů v jednotlivých společnostech skupiny SPGroup. Identifikace růstových příležitostí a synergií napříč holdingem; vyhledávání příležitostí k úspoře nákladů; oponentury rozpočtů, projekty controllingu a interního auditu; hledání slabých míst a příležitostí, přenášení best practice, atd. Cesta k důkladnému seznámení je přes osobní účast na zasedáních představenstev a vybraných interních poradách svěřených společností a na poradách vedení holdingu. Přehled o aktivitách i v ostatních segmentech holdingu (vzájemné zastupování s druhým kolegou na stejné pozici). Kádrová rezerva pro případ dočasného personálního výpadku (pozice GŘ/FŘ). Předchůdce z této pozice již rok úspěšně působí v roli GŘ dceřinky.

Příklady konkrétních úkolů: Vyhledávání a analýza akvizičních příležitostí, zapojení do vyjednávání i celého procesu akvizice. Supervize otevírání nových poboček(dohled harmonogramy, výstavbu/fitouty, rozpočty, marketingem, atd.). Analýza trhu. Kontrola investičních žádanek. Nyní dohled nad přípravou rozpočtů, oponentury plánů.

Hledáme:
Hledáme vynikající ekonomické znalosti, předchozí zkušeností s management consultingem (ideálně big4) a projektovým řízením (přechozí samostatné vedení projektů (hands-on)), nikoli v pouhé supervizi. Proaktivní praktický přístup, důslednost, pečlivost. Asertivní, ale partnerské jednání. Excel na expertní úrovni, PowerBI výhodou + vztah k AI, Trello, atd. Podmínkou VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru a aktivní angličtinu. Vyzrálá osobnost, zdravé sebevědomí, kritické myšlení a probusinesový a praktický přístup.

Nabízíme:
Zázemí silného holdingu, profesionální tým hlavní kanceláře a především velmi zajímavou a různorodou práci. Účast na zajímavých projektech s velkou zodpovědností a přímým dopadem. Vzhledem k velmi širokému portfoliu skupiny nenastane jednotvárnost ani stereotyp. Fixní odměna + roční bonusový systém (standardní až do výše měsíčního platu + toto oddělení je zapojené do motivace na HV svěřených společností).

Role je spojená s výkonem funkce člena představenstva některých ze svěřených společností / s funkcí odpovědného zástupce.

Pozice není vhodná pro interim manažery, hledáme a nabízíme dlouhodobou spolupráci. Může být základem pro kariéru v consultingu nebo rychlým výtahem do top managementu. Z podstaty pracovní náplně a potřeby operativní komunikace a účasti na jednáních a poradách, je vyžadována denní přítomnost v kanceláři/u svěřených firem.

Nástup: dohodou, ideálně leden/únor 2026

Místo výkonu práce: Pacovská 1, Praha 4

Benefity

Mobilní telefon

Vzdělávací kurzy, školení

Příspěvek na pracovní oblečení

Stravenky/příspěvek na stravování

Rozjezd zcela nového projektu

Bonusy/prémie

Dovolená 5 týdnů

Příspěvek na dopravu

Notebook

Informace o pozici

Společnost

SPGroup a.s.

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)

Zařazeno

Ekonomika a podnikové finance, Vrcholový management , Financial Controller, Finanční ředitel/manažer, Project Manager

Typ pracovního poměru

Práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu

pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)

Zadavatel

Zaměstnavatel

Odpovědět Odpovědět Uložit nabídku Uložit nabídku

Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.

Hotovo! Nabídku jsme poslali na e-mail .
Teď už stačí jen odpovědět.

Poslat nabídku na e-mail

Kam vám můžeme nabídku MANAGEMENT CONSULTANT (strategie, růst, controlling) u SPGroup a.s. poslat?

Zadejte správný formát e-mailu
Nepovedlo se odeslat e-mail. Zkontrolujte, prosím, e-mailovou adresu a zkuste to znovu.

Za účelem zaslání pracovní nabídky budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit méněZobrazit více | Podmínky služby

Potvrzením odeslání poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Varšava, Polsko, KRS 0000988078

Další informace o zpracování údajů jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.

Kontaktní údaje

221 907 201

Pošleme Vám obdobné nabídky

Vytvořením upozornění na nabídky poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem usnadnění získání nových pracovních nabídek na portálu Jobs.cz.

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům; (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů; (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně; (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech; (v) na přenositelnost údajů; (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků; (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.

Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Varšava, Polsko, KRS 0000988078

Další informace o zpracování údajů jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.