GrECo International s.r.o.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
GrECo je rakouská rodinná společnost s více než 100letou tradicí a mezinárodní působností. Jsme lídrem v oblasti řízení rizik a pojištění korporací a podniků ve střední a východní Evropě. Naší misí je pomáhat klientům soustředit se na jejich byznys s klidem na duši – a právě obchodní podpora hraje klíčovou roli.
Pracovní nabídka
Hledáte roli, kde vaše pečlivost, smysl pro detail a radost z dobře nastavených rutin opravdu vyniknou?
Jako člen našeho týmu budete mít pod kontrolou celý proces řešení škod – od prvního záznamu až po finální uzavření případu. Vaším úkolem bude zajistit
kompletní dokumentaci, koordinovat tok informací mezi klienty, pojišťovnami a servisy, posuzovat nároky a uzavírat případy s precizním reportingem.
Tahle práce stojí na systematické administrativě, opakovaných procesech a jasných pravidlech – pokud vás baví pořádek v datech a konzistentní postupy, bude to vaše parketa.
Vaše role v týmu:
Jste pro nás ideálním kandidátem/kandidátkou, pokud máte:
Bylo by skvělé, kdybyste měli:
Co vám nabízíme?
Zaujalo vás to? Pošlete nám svůj životopis nebo odkaz na Linkedin profil.
Těšíme se, až vás poznáme.
Informace o pozici
GrECo International s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Administrativa, Pojišťovnictví, Auto - moto , Administrativní pracovník, Vkládání dat do počítače, Asistent v pojišťovnictví, Likvidátor pojistných událostí, Makléř, Pojistný zprostředkovatel
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení, vozíčkáři.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky