NICKNACK s.r.o.
35 000 – 40 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Chceš změnit svět, začni u sebe. My jsme se rozhodli pro NICKNACK. To proto, že v něm vidíme prospěšnou věc. A nejsme sami, dokázali jsme oslovit tisíce dalších.
Jsme česká společnost, která již více než 12 let vyrábí a pečuje o originální kelímky nejen pro největší české festivaly, ale i pro nejrůznější sportovní , kulturní i městské akce po celé České republice i na Slovensku.
Pro naše zákazníky kelímky vyrábíme, radíme jim s tím, jak mají kelímky vypadat, jak je mají používat, zkrátka poskytujeme veškerý support, který potřebují.
Nyní rozšiřujeme náš tým o kolegu/yni na pozici "Obchodní specialista"
Pracovní nabídka
Momentálně obsazujeme pozici „Asistent/ka CEO“. Rádi bychom v našem týmu měli člověka, na kterého je možné se v každém ohledu spolehnout, někoho komunikativního, proaktivního, empatického a samostatného s citem pro detail, který zajistí plynulý a bezproblémový chod pracovního dne našeho ředitele.
Pokud rád/a komunikujete s lidmi, máte příjemné vystupování, jste proaktivní, pečlivý/á, zodpovědný/á, umíte se rozhodovat samostatně, je to práce právě pro Vás
Hledáme člověka, který:
- Je pozitivní osobností s velmi dobrými komunikačními dovednostmi a přirozenou asertivitou
- Má klidné, profesionální a sebevědomé vystupování
- Dobrá znalost Microsoft Office
- Rychle se přizpůsobuje měnícím se prioritám a proaktivně navrhuje řešení
- Je vynalézavý/á, orientovaný/á na detail a schopný/á pracovat samostatně
- Má skvělé organizační dovednosti, mezilidské a týmové dovednosti
- Ideálně má praxi na podobné pozici
Co Vás u nás čeká? /čemu se u nás budete věnovat?
- Každodenní komunikace a spolupráce s ředitelem firmy, zajištění administrativní podpory ředitele a jeho týmu
- Pravidelné reportování o činnosti řediteli firmy
- Vyřizování telefonických hovorů a emailové komunikace, organizace kalendáře
- Kompletní zpracování obchodních zakázek pro VIP zákazníky, zadávání a administrace zakázek ve firemním systému, komunikace s výrobou, kontrola přijatých faktur
- Příprava a kontrola smluv a formálních dokumentů
- Práce na zadaných projektech (Příprava podkladů a vytváření prezentací, tabulek, reportů a příprava podkladů ke schůzkám a jednání s klienty)
- Účast na vybraných jednáních a pořizování zápisů
- Asistence u pracovních schůzek, příprava občerstvení
- Spolupráce s ostatními členy vedení či kolegy napříč společností
Bez čeho se neobejdete ?
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního zaměření)
- Dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Power point, ….)
- výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování
- správný time managementu
- Zájmu učit se novým věcem
- Samostatnosti. Zodpovědnosti , pozitivního přístupu a chuti aktivně řešit aktuální požadavky nadřízeného
- PROAKTIVITY - přicházíte s novými nápady a myšlenkami
Co je Vaší výhodou ?
- Pokud máte předchozí zkušenosti s prací na obdobné pozici, budeme rádi
- Už jste pracoval/a v systému Helios Orange
- Zapálení do práce a znalost prostředí, ve kterém se naše společnost pohybuje
- Řidičský průkaz skupiny B
- Znalost anglického jazyka
Co nabízíme?
- Zajímavou a různorodou práci v partě skvělých lidí
- Velkou míru samostatnosti a odpovědnosti
- Flexibilní začátek pracovní doby
- Stravenkový paušál 100 Kč/1 den
- Služební notebook a mobilní telefon
- 4 dny Sick day v roce
- Příspěvek na Multisport kartu nebo 1x týdně sportovní trénink přímo na pracovišti v rámci pracovní doby
- Skvělá káva a čaj na pracovišti
- Festivaly, sportovní akce, koncerty? Pracujte u nás, a pokud budete chtít, podíváte se na zajímavé akce
Zaujala Vás naše nabídka? Ozvěte se, pošlete nám motivační dopis a svoje CV, rádi Vás poznáme osobně
Benefity
Mobilní telefon
Stravenky/příspěvek na stravování
Firemní akce
Zdravotní volno/sickdays
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Dog-friendly office
Informace o pozici
NICKNACK s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa, Prodej a obchod , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Obchodní referent
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky